۰
چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵

وزیر کار خبر داد: تعیین دستمزد کارگران برای ۱۴۰۲ در جلسه آتی شورای کار

وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی درباره آخرین تصمیمات برای تعیین دستمزد کارگران برای سال آینده، گفت: بناست در جلسه آتی شورای کار اتخاذ تصمیم شود.
وزیر کار خبر داد: تعیین دستمزد کارگران برای ۱۴۰۲ در جلسه آتی شورای کار
به گزارش مردم سالاری آنلاین، صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ماهی که گذشت خدمات ویژه‌ای به بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری ارایه شد، اظهار کرد: انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی همه بازنشستگان با افزایش ۸۰ درصد شرح خدمات و ۱۲۰ درصد منابع ریالی هدیه ای بود که دولت به این افراد داد. واریز حقوق بازنشستگان کشوری به همراه یک ماه معوق افزایش سایر سطوح از دیگر اقداماتی بود که در وزارت تعاون انجام شد.

وی ادامه داد: حسب رصد سامانه رصد معاونت اشتغال وزارت تعاون، دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای وظایف خود برای ایجاد اشتغال جلوتر از زمان مقرر هستند و ماموریت های خود را اجرایی کرده اند که جای تشکر دارد.

مرتضوی درباره آخرین تصمیمات برای تعیین دستمزد کارگران برای سال آینده، گفت: بناست در جلسه آتی شورای کار اتخاذ تصمیم شود و متعاقبا اطلاعات کافی به استحضار می رسد.

وزیر تعاون درباره افرادی که هنوز یارانه دریافت نکرده اند، تصریح کرد: کسانی که یارانه خود را دریافت نکرده اند یا استحقاق دریافت دارند می‌توانند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد کنند. ارزیابی انجام شده و نتیجه آن به متقاضی ابلاغ می شود.
کد مطلب: 185329
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *