۱
چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۲

سفر به دبی با کشتی کروز

به نظر شما تهیه بلیط هواپیما دبی بهتر است یا بلیط کشتی؟ مسیر سفر هم می‌تواند همچون مقصد سفر لذت‌بخش باشد، اما به شرطی که وسیله حمل و نقل درستی را انتخاب کنید.
سفر به دبی با کشتی کروز
به نظر شما تهیه بلیط هواپیما دبی بهتر است یا بلیط کشتی؟ مسیر سفر هم می‌تواند همچون مقصد سفر لذت‌بخش باشد، اما به شرطی که وسیله حمل و نقل درستی را انتخاب کنید. سفر به دبی با کشتی کروز، یکی از انتخاب‌های هیجان‌انگیز و خاص است که معمولا فرصت این گونه سفرها کمتر ایجاد می‌شود. اما اگر به مسیر سفر و تجربه‌های خاص علاقه دارید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را برای یک سفر دریایی به‌یادماندنی با کشتی کروز به سوی دبی از دست ندهید.
هر آن چه که باید پیش از سفر به دبی بدانید
دبی یکی از مدرن‌ترین شهرهای غرب آسیا است. در این شهر سرمایه‌گذاری زیاده شده تا هر سال، توریست‌های زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کنید. این شهر در چهار فصل سال مهمان‌های زیادی را می‌پذیرد و تفریحات، فستیوال‌ و مراسم‌های مهیجی برای گردشگران فراهم می‌کند.
اگرچه زبان رایج این شهر عربی است، اما به دلیل سفر توریست‌های متعدد از سراسر دنیا به این شهر، بسیاری از مردم دبی قادر به صحبت به زبان انگلیسی به صورت متوسط تا حرفه‌ای هستند. بنابراین برقراری ارتباط با مردمان این شهر حتی با زبان عربی و انگلیسی بسیار متوسط، ساده خواهد بود.
شهر دبی به تفریحات لوکس و هیجان‌انگیزش معروف است. این شهر به گونه مدرن طراحی شده که به عنوان رویای آمریکایی نیز یاد می‌شود. بازدید از برج خلیفه، پرواز و تور گردش در شهر دبی با هلیکوپتر، تفریحات دریایی، موج سواری، کایت سواری، قایق سواری، غواصی، بازی در پارک‌های آبی، بازدید از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های خاورمیانه و دنیا، تور سافاری، گردش در جنگل‌های مصنوعی، اسکی و بازی در برف و سرمای مصنوعی، بازی در شهربازی‌های مدرن، صرف غذاهای بین‌المللی در رستوران‌های مدرن و شیک و...تنها بخش کوچکی از تفریحات سفر به دبی هستند.
هر سال بسیاری از توریست‌ها، به‌خصوص توریست‌های ایرانی، برای خرید از مراکز خرید دبی، به این شهر سفر می‌کنند. می‌توان با اطمینان گفت که تقریبا همه برندهای معروف و شناخته شده دنیا در دبی شعبه دارند.
از برندهای لوکس دنیا مثل لویی ویتون، دولچه گابانا، بربری، شَنِل و گوچی گرفته تا برندهای فست فشن مثل زارا، اچ اند ام و منگو در این شهر شعبه‌های متعددی دارند. با این حال دبی فقط محل خرید پوشاک نیست. بلکه فروش لوازم خانه و وسایل تزئینی زیادی با برندهای سامسونگ، ال جی، اسمگ، بوش، فیلیپس، دایسون و تفال نیز بسیار قابل توجه است.
تورهای دبی چه به صورت هوایی و چه به صورت دریایی طرفداران بسیاری دارد. با این حال بهتر است بدانید، کشورهای محدودی می‌توانند از طریق دریا و کشتی به دبی سفر کنند که خوشبختانه این فرصت برای مسافران ایرانی وجود دارد. سفر با کشتی کروز بسیار متفاوت است و تجربه سفر خاصی، حتی با هزینه متوسط خواهد بود. بنابراین اگر قصد سفر با کشتی کروز به دبی را دارید، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید.
سفر دبی با تور یا بدون تور؟
همان‌طور که می‌دانید، سفر به دبی، چه با تهیه بلیط هواپیما دبی و چه با کشتی، نیاز به ویزا دارد. بنابراین پیش از سفر باید برای اخذ ویزا اقدام کنید. علاوه بر این، شما باید پیش از سفر برای رزرو هتل و کارهای دیگرتان نیز برنامه داشته باشید. همچنین اگر می‌خواهید بدون تور به دبی بروید، باید پیش از سفر برای رزرو هتل اقدام کنید.
رزرو هتل از ایران به سادگی از سایت‌های گردشگری معتبر، مثل سایت علی بابا امکان پذیر خواهد بود. بنابراین شما می‌توانید در اینترنت  را جست‌وجو کنید. پس از آن، لیستی از هتل‌ها در سایت علی بابا برایتان باز می‌شود و شما می‌توانید با توجه به علاقه و هزینه‌‌تان، در بهترین هتل‌های دبی اقامت کنید.
اما سفر با تور دبی متفاوت خواهد بود. بسیاری تصور می‌کنند که سفر با تور گران است و هزینه زیادی خواهد داشت. در صورتی که شما می‌توانید در آف سیزن یا فصل‌های پرتخفیف، تور هتل دبی علی بابا دبی را با هزینه کمتر تهیه کنید. تفاوتی ندارد که می‌خواهید با هواپیما یا کشتی به دبی بروید؛ چرا که تمام کارهای قبل و بعد سفر مثل تهیه بلیط هواپیما یا کشتی، اخذ ویزای دبی، رزرو هتل و... را تور مورد نظرتان برعهده خواهد گرفت. توصیه می‌کنیم اگر برای اولین بار از ایران خارج می‌شوید یا برای اولین بار به دبی سفر می‌کنیم، حتما با تور بروید تا راه و چاه سفر دبی را به خوبی بیاموزید.
مسیر دبی با کشتی
اگر تصمیم دارید با کشتی به دبی بروید و نمی‌خواهید بلیط هواپیما دبی را تهیه کنید، باید هزینه رفت به سمت بندر لنگه را هم در نظر بگیرید. تفاوتی ندارد که شما در تهران یا آبادان زندگی می‌کنید؛ در هر شهری و مکانی که قرار دارید، باید پیش از سفر به دبی ویزایتان را دریافت کنید و سپس با قطار، تاکسی یا اتوبوس خود را به بندر لنگه برسانید. همچنین بهتر است بدانید که هزینه سفر به دبی با کشتی کروز با یک کشتی درجه دو و معمولی بسیار متفاوت خواهد بود. با این حال معمولا هزینه سفرهای دریایی از سفرهای هوایی کمتر است و همین مسئله می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های سفرتان نیز شود.
سفر به دبی با کشتی کروز چگونه است؟
تصور کنید هتل دبی علی بابا را رزرو کردید و تمام برنامه‌های سفرتان آماده است. اکنون زمان آن است که با وسیله حمل و نقل خاص و رویایی‌تان بیشتر آشنا شوید. کشتی کروز به کشتی‌های بزرگ و تندرویی می‌گویند که خدمات ویژه‌ای در اختیار مسافران قرار می‌دهند. معمولا سفر دریایی ایران به دبی حدود 5 تا 7 ساعت طول می‌کشد، اما در تمام مسیر شما تجربه رویایی و به‌یاد‌ماندنی خواهید داشت.
اگر با تور سفر می‌کنید، معمولا تورها برنامه‌های بین سفر مثل پذیرایی ناهار، شام یا میان موعده هم به‌همراه دارند. در غیر این صورت می‌توانید از رستوران کشتی کروز استفاده کنید. برخی از کشتی‌ها برنامه‌های مفرحی مثل موسیقی و نمایش نیز ارائه می‌دهند. برای مثل برنامه‌های نوروزی کشتی کروز به دبی بسیار خاص و به‌یادماندنی است. بنابراین نه تنها در طول مسیر حوصله‌تان سر نمی‌رود، بلکه سرگرمی‌های زیاد و جذاب، مسیر سفر را دلچسب و خاطره‌انگیز‌تر از همیشه می‌کند.
چرا سفر دریایی به دبی را انتخاب کنیم؟
سفر دریایی و تفریح در کشتی کروز، فرصتی نیست که همیشه در اختیار ما باشد و معمولا برای سفرها و مسیرهای خاص می‌توان از آن بهره‌مند شود. در طول مسیر می‌توانید از آرامش دریا و تماشای آب‌های تمیز و زیبا لذت ببرید و از تفریحات زیادی نیز بهره‌مند شوید. مسیر دریایی ایران به دبی، اگرچه 5 تا 7 ساعت طول می‌کشد، اما بسیار خاص و دلچسب خواهد بود. در طول مسیر می‌توانید از تفریحات و برنامه‌های کشتی لذت ببرید و دریای بی‌کران و آسمان زیبا را تماشا کنید.
هزینه سفر به دبی با کشتی کروز
شاید تصور کنید که سفر با کشتی کروز یک رویای دست نیافتنی است و تنها می‌توان آن را در عکس‌ها و فیلم‌ها تماشا کرد. غافل از آن که در جنوب ایران کشتی‌های کروزی حضور دارند که می‌توانند شما را با ویزا به دبی برسانند و سفری خاطره‌انگیز در ذهن‌تان بر جای بگذارند.
هزینه سفر به دبی با کشتی کروز به عوامل مختلفی مثل روز و فصل سفر، نوع تور، نوع کشتی و... بستگی دارد. قیمت کشتی متغییر است و نمی‌توان قیمتی ثابتی برای آن تعیین کرد. با این حال اگر می‌خواهید هزینه‌های سفرتان را برآورد کنید، می‌توانید با مراجعه به سایت علی بابا، قیمت روز تور و سفر با کشتی کروز را مشاهده کنید. در این صورت می‌توانید بلیط تور و کشتی را رزرو کنید و حتی از تخفیف‌های خوبی نیز بهره‌مند شوید.
کد مطلب: 185346
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *