۰
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۰
نتانیاهو:

آشکارا با تلاش‌ها برای احیای برجام مقابله می کنیم

نخست‌وزیر جدید اسرائیل امروز در اظهاراتی مطرح کرد که دولت او «آشکارا» با تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای مقابله خواهد کرد.
آشکارا با تلاش‌ها برای احیای برجام مقابله می کنیم
به گزارش مردم سالاری آنلاین،روزنامه تایمز آو اسراییل نوشت، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی در جمع وزیران کابینه‌اش گفت که برنامه دارد استراتژی رژیم اسراییل را برای آن‌چه «مقابله با بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران» خوانده شده است، تغییر دهد.
به نوشته این روزنامه، نتانیاهو گفت، هنوز «امکان دارد» که قدرت‌های غربی تلاش‌ها برای امضا کردن توافقی هسته‌ای با ایران را از سر بگیرند و برخلاف رویکرد «پشت پرده‌ای» دولت قبلی، او قصد دارد اقداماتی علنی را در این زمینه در پیش بگیرد.
تایمز آو اسراییل در ادامه گزارش داد، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، گفت: دولت ما متفاوت است و عملکرد آن نیز متفاوت خواهد بود. ما در عرصه بین‌المللی، آشکارا و از موضع قدرت علیه بازگشت به توافق هسته‌ای [برجام] فعالیت خواهیم کرد، فقط پشت درهای بسته با رهبران[جهان] صحبت نخواهیم کرد، بلکه در حیطه افکار عمومی، سرسختانه و آشکارا عمل خواهیم کرد. افکار عمومی در حال حاضر از خطرات واقعی ناشی از ایران که شهروندان بی‌گناه را در داخل و خارج از ایران می‌کشد، آگاه است.
کد مطلب: 185900
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *