۰
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

وزارت خارجه: تبادل پیام بین ایران و آمریکا به طرق مختلف وجود دارد

سخنگوی وزارت خارجه درباره تبادل پیام‌های ایران و آمریکا از طریق واسطه‌ها گفت: تبادل پیام‌ها و انعکاس دیدگاه‌ها به طرق مختلف بین دو کشور وجود دارد.
وزارت خارجه: تبادل پیام بین ایران و آمریکا به طرق مختلف وجود دارد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، سخنگوی وزارت خارجه درباره اظهارات سخنگوی کاخ سفید و وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه مذاکرات برجامی از دستورکار خارج شده است و سفر آتی مقامات آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی گفت: اینکه مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره ایران گفت‌وگو کنند موضوع جدیدی نیست. سیاست خارجی آمریکا در ارتباط با ایران در گروگان صهیونیست‌هاست. 
ناصر کنعانی ادامه داد: موضوع هسته‌ای همانطور که بارها اعلام شده تنها موضوع سیاست خارجی ایران نیست. توافق هم یک مسیر دوجانبه است. کشوری که نقض تعهد کرده رژیم آمریکاست. کشوری که باید پاسخگو باشد و در مقام متهم و پاسخگویی توضیح دهد، دولت آمریکاست.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی بیان کرد: سیاست ایران در ارتباط با موضوع هسته‌ای روشن است و در همان چارچوب عمل می‌کند و آمادگی جمع بندی مذاکرات را مبتنی بر بسته‌ای که ارائه شده دارد و از خطوط قرمز خود و حقوق مسلم ایران ذره‌ای عدول نخواهد کرد و این خواسته ملت است و دولت ایران و تیم مذاکره کننده در همین چارچوب عمل کرده و خواهد کرد.
کنعانی اضافه کرد: این فضا و این مسیر برای همیشه در پیش روی طرف مقابل باز نیست و باید در این چارچوب آنها هم منطقی عمل کرده و به منافع و مصالح خودشان توجه داشته باشند.
وی درباره تبادل پیام‌های ایران و آمریکا از طریق واسطه‌ها گفت: تبادل پیام‌ها و انعکاس دیدگاه‌ها به طرق مختلف بین دو کشور وجود دارد.
کد مطلب: 186396
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *