۰
پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰

قیمت سکه رکورد زد

قیمت سکه با عبور از نیمه کانال ۲۵ هزار تومانی و رسیدن به ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رکورد جدیدی را به ثبت رساند که به نظر می‌آید افزایش قیمت طلا روی آن اثرگذار بوده است.
قیمت سکه رکورد زد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت اسکناس آمریکایی مهم‌ترین نرخی است که به قیمت سکه جهت می‌دهد و روند حرکتی بازار سکه را مشخص می‌کند.
ین دسته از سکه بازان به سفر رئیسی به چین اشاره می‌کردند و می‌گفتند در این سفر تعدادی از مهر‌های اصلی کابینه رئیسی از جمله احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه به همراه محمدرضا فرزین، رییس بانک مرکزی و... حضور دارند.
شرط مهم برای خروج اضطراری سکه بازان از بازار
این دسته از معامله گران می‌گفتند این سفر اگر دستاوردی داشته باشد اژد‌ها به جنگ دلار خواهد رفت و این امر ممکن است موجب خروج اضطراری عده‌ای از سکه بازان از بازار شود و به تبع آن قیمت سکه به سمت ابتدای کانال ۲۵میلیون تومان وحتی پایین‌تر حرکت خواهد کرد.
با این حال برخی از معامله گران می‌گفتند اژد‌ها تا زمانی که در بند برجام است نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. این در حالی است که مرتضی افقه، اقتصاددان در گفتگو با اقتصاد ۲۴ به تخلیه اثر روانی تغییر رئیس کل بانک مرکزی پرداخته بود و گفت: روند قیمت دلار به حالت طبیعی خود بازگشته است.
البته قابل ذکر است که نرخ سکه در بورس کالا هم مزید یکی از دلایل صعود سکه بازان است. سکه بورسی دیروز به مرز ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده بود.
قیمت سکه امروز روی قیمت ۲۵ میلیون و ۷۰۱ بازگشایی شده و آخرین قیمت روز گذشته آن نیز ۲۵ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان بوده است. این فلز ارزشمند در لحظه تنظیم این گزارش ۲۵ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان قیمت دارد. حباب سکه امامی نیز در سقف تاریخی ایستاده و پنج میلیون و ۵۱۰ هزار تومان برآورد می‌شود.
کد مطلب: 189563
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *