۰
سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۵

دستگیری سارق آدم‌ربا در غرب تهران

جانشین رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک نفر سارق آدم‌ربا در غرب تهران خبر داد.
دستگیری سارق آدم‌ربا در غرب تهران

به گزارش مردم سالاری آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی، جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اواخر بهمن ماه  سال گذشته خانمی جوان به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشت،  با آدم ربایی و سرقت  اموالش مورد آزار و اذیت راننده یک دستگاه خودروی سواری سوناتا قرار  گرفته  است، که تیمی از کارآگاهان رسیدگی به پرونده را  در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، کارآگاهان در قالب تیم‌های ویژه عملیاتی کار خود را آغاز کردند و با تحقیقات محلی مشخصات خودروی سوناتا که متهم با آن به محل جرم مراجعه کرده بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: بررسی‌های پلیسی نشان از این داشت که خودروی مذکور متعلق به خانمی است که در اختیار متهم قرار گرفته است و با شناسایی مالک خودرو، تحقیقات پلیسی از مالک خودرو آغاز شد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان با استفاده از راه‌های کشف علمی جرم، هویت و محل اختفای متهم اصلی پرونده را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند. 

وی در خصوص شیوه سرقت متهم توضیح داد: متهم پس از مشاهده بانوان در کوچه‌های خلوت در محدوده غرب تهران، در ابتدا با استفاده از سلاح سرد، آنان را به زور سوار خودرو کرده و از محل متواری که در بین راه طلا و جواهرات مال‌باختگان را  سرقت و سپس با آزار و اذیت کردن، آنها را در کنار خیابان رها می‌کرده است.

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تجمیع پرونده‌های مشابه اظهار داشت: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم  پلیس آگاهی توسط تعدادی از شاکیان شناسایی شده و با توجه به اهمیت جرایم ارتکابی، تحقیقات تکمیلی در حال انجام است. 

 گزافی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در  اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

کد مطلب: 192607
برچسب ها: آدم ربایی پلیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *