۰
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵

اطراف رودخانه‌ها اتراق نکنید 

مدیر دفتر بهره‌ برداری و نگهداری تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و احتمال سیلابی شدن رودخانه های استان هشدار داد و گفت: تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه ها جدا خودداری کنند.
اطراف رودخانه‌ها اتراق نکنید 
به گزارش مردم سالاری آنلاین، علیرضا ارسطویی با بیان اینکه تقاضای ما از شهروندان این است که از هرگونه تردد، استقرار در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها، دریاچه سدها و کانال های آبیاری خودداری کرده و به تابلوهای هشدار سیل توجه ویژه ای داشته باشند، اظهارکرد: با توجه به ماهیت فصل بهار هر لحظه امکان بارش های رگباری و بروز سیلاب شدید در رودخانه ها وجود دارد و کم توجهی و بی احتیاطی شهروندان به هشدارها ممکن است خسارات و حوادث ناگوار به دنبال داشته باشد.
به گفته وی هشدار احتمال وقوع ‌سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هر گونه تردد و اتراق در حاشیه ‌رودخانه و مسیل ها خطر آفرین و حتی مرگبار است.
مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای تهران با تاکید بر اینکه شنا کردن در سد و اطراف رودخانه سدها بسیار خطرناک است و هر سال شاهد وقوع حوادث ناگوار در این حوزه هستیم،  گفت: شهروندان باید به نکات ایمنی توجه ویژه داشته باشند.
کد مطلب: 192817
برچسب ها: رودخانه‌ها
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *