۰
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۰

کنایه اطلاعات به رئیسی بعد از استعفای سومین وزیر

آنچه دیگران در خشت خام دیدند در آینه ندیدید
بعد از استعفای وزیر آموزش و پرورش روزنامه اطلاعات درباره ویژگی های وزیر جدید توصیه هایی را مطرح کرد.
کنایه اطلاعات به رئیسی بعد از استعفای سومین وزیر
به گزارش مردم سالاری آنلاین، روزنامه اطلاعات در یادداشتی به ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم درباره انتخاب وزیر آتی آموزش و پرورش توصیه‌های ارائه کرد.
در این مطلب آمده است:
اگر از ابتدای کار دولت کنونی به مرور انتصابات و گزینش و وزیران و مدیران بپردازیم، بیشترین تذکر و پرسش و انتقاد مربوط به وزارت آموزش و پرورش و بی‌تجربگی نامزدهای آن بوده است. اکنون نتایج روشن شده و آنچه دیگران در خشت خام دیدند و برخی در آینه هم نمی‌بینند، برای همگان روشن شده است.
آیا همین تعبیر و عبرت می‌تواند آنقدر روشنگر باشد که یک وزیر فرهنگی که به جای جلوه فروشی و زهدنمایی و سابقه تراشی، به مشاوران متخصص و کارآزموده بها دهد و خود نیز مدارج مدیریت و فرهنگ را به تدریج طی کرده باشد و در یک کلام برنامه و قابلیت داشته باشد، بر این مسند بنشیند؟ آیا این نکته به قدر کافی روشن و بدیهی نیست؟ و اینکه به جای حذف ادبیات و فرهنگ انسان پرور و معنویت گستر این سرزمین و آموزش دانش و تکنولوژی و افقهای بزرگ اندیشه، درپی تبلیغات بی‌مایه و بی‌نتیجه‌ای که اینک موجب دلزدگی و واکنش ناخوشایند و دلسردی دانش‌آموزان و تمام نوجوانان و جوانان میهن شده است نرود؟ و پس از نزدیک به نیم قرن که از ظهور جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، آیا این توقع زیادی است از وزیر آموزش و پرورش؟ ‌
کد مطلب: 192969
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *