۰
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۰

جمهوری اسلامی به رئیسی: توقع دارید مردم فراموشی بگیرند؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حضراتی که وعده‌های اقتصادی و معیشتی می‌دادند در یاد مانده است.
جمهوری اسلامی به رئیسی: توقع دارید مردم فراموشی بگیرند؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین، در ادامه این مطلب آمده است؛
یکان به یکان آن قول‌ها دارد یادآوری می‌شود. ناراحت نشوید از این یادآوری. بی‌عصبانیت و منتسب کردن یادآوران به این گروه و آن جریان، مدام در یاد داشته باشید که چه گفته‌اید. قدردان یادآوران هم باشید و از منتقدان نیز هم. مگر خود شمایان نبودید که دولت‌های گذشته را می‌نواختید؟ مگر مشکلات را به بی‌عرضگی و فقر مدیریت آنان، ربط نمی‌دادید؟ بگذارید با همان زبان - که با گذشتگان سخن می‌کردید - با شما سخن بگویند.  زمانی که چنان می‌گفتید، می‌بایست انتظار داشته باشید که به فصل مسئولیت، چنین بشنوید.
 چگونه توقع دارید مردم، فراموشی بگیرند و تحقق وعده‌های خودتان را از شما نخواهند؟ باید بخواهند آن هم بدون لکنت زبان. همه دولتیان و کارگزاران حکومتی هم باید جواب عملی داشته باشند آن هم بدون عصبانیت. باروی باز بشنوند حتی تندترین حق گفته‌ها را و با همه توان کار کنند تا مشکلات رفع شود. حضرتِ آقای رئیس‌ جمهور هم ۷هزار صفحه برنامه‌ای که داشتند را باید سطر به سطر، عملیاتی کند تا نتایج‌اش را نه در تماشای "قطار" که در "قرار" و بر سفره خود ببینیم.
هر موفقیتی که در زندگی مردم آثارش رویت نشود، با عدم توفیق – چندان - فرقی ندارد. قدرت و اقتدار هم در سفره مردم باید دیده شود. سفره که آباد شد، فکر هم برای کار بیشتر و همراهی نمایان‌تر، آزاد می‌شود.
کد مطلب: 193176
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *