۰
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۸

بهترین روش حمل و نقل بین المللی کالا

یکی از مهمترین موضوعات در تجارت ، نحوه تحویل کالا به خریدار می باشد که دغدغه بسیاری از تجار می باشد . انتقال محموله ها به صورت سریع و ایمن از مهمترین ویژگی های یک شرکت باربری بین المللی است و از همین جهت برای رفع دغدغه هموطنان گرامی قصد داریم یکی از برترین شرکت های حمل و نقل بین المللی را به شما عزیزان معرفی نماییم .
بهترین روش حمل و نقل بین المللی کالا
یک شرکت حمل و نقل بین المللی برای ارائه خدمات کارگو می تواند انواع محموله های تجاری و صنعتی و حتی محموله های شخصی شما را نیز با کمترین هزینه منتقل نماید . شرکت آنی بار نیز با بهره گیری از تجربه چندین ساله خود آماده انتقال محموله های شما می باشد .


شرکت انی بار به تمامی نقاط جهان خدمات باربری را از همه شهر های ایران ارائه می نماید و همین موضوع سبب شده است که تجارت با سایر کشور ها بسیار آسان شود . از ویژگی های این مجموعه می توان به ارائه مشاوره رایگان و تنوع روش های باربری اشاره نمود.
 

روش های باربری بین المللی کدام اند ؟



برای حمل و نقل بین المللی از ایران به کشور های دیگر ، روش های متنوعی وجود دارد که هر یک از این روش ها دارای مزایا و معایب خاصی هستند .
از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات باربری با روش های مختلف می باشد که امکان ارسال محموله با بهترین کیفیت و در اسرع وقت را برای شما فراهم می نماید .
روش های باربری قابل ارائه توسط انی بار به صورت زیر می باشند :
 
  • ارسال زمینی
    ارسال دریایی
    ارسال هوایی



در ادامه به بررسی جزئیات روش های باربری می پردازیم تا اطلاعات کافی برای شما عزیزان در اختیارتان قرار گیرد . تمامی روش های باربری نام برده شده توسط آنی بار با بهترین بیمه نامه انجام خواهند شد .
 

روش حمل و نقل زمینی بار و کالا



یکی از پر استفاده ترین و مقرون به صرفه ترین روش های باربری ، حمل و نقل زمینی است که به صورت داخلی و چه به صورت خارجی توسط شرکت آنی بار انجام خواهد شد .
این روش به دلیل سرعت تحویل مناسب و هزینه های کمتر نسبت به سایر روش های از محبوبیت خاصی برخوردار است . از آنجایی که کشور های همسایه ایران دارای مرزهای تبادلی با کشور ما هستند ، این روش برای انتقال کالا بسیار مناسب است .


به عنوان مثال ، برای ارسال بار به ترکیه که دارای مرز زمینی با ایران است روش حمل زمینی با استفاده از تریلی ترانزیت و یا کامیونت های مخصوص انجام میشود و نهایتا در چند روز کاری محموله های شما منتقل می شوند . اما روش دریایی ممکن است حدود 1 ماه زمان نیاز داشته باشد .
همین موضوع سبب شده است که برای خدمات حمل و نقل بین المللی مشاوره با کارشناسان و متخصصین لازم باشد و محموله های مختلف را بر اساس شرایط آنها منتقل نماییم .
تیم حرفه ای آنی بار برای حمل زمینی بین المللی از طریق شماره 5 رقمی 57669-021 آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان می باشد .
 

حمل و نقل بین المللی به صورت دریایی



روش دیگری که برای انتقال محموله های شما به سایر کشور ها مورد استفاده قرار میگیرد ، روش حمل و نقل دریایی است . در این روش ، محموله های شما پس از بارگیری داخل کانتینر و از طریق حمل زمینی به بندرعباس ، چابهار ، جاسک و .... منتقل می شوند .
در بندر مورد نظر ، محموله ها داخل کشتی های باری بارگیری می شوند و به سمت مقصد مورد نظر ارسال می شوند. این روش برای حمل و نقل بسیاری از کالاهای تجاری و صنعتی مناسب است و هزینه های نسبتا مناسبی برای حمل و نقل محموله ها به شما عزیزان ارائه می نماید .
به عنوان مثال ، برای ارسال بار به دبی ، بهترین روش حمل دریایی است . زیرا حمل هوایی هزینه های سنگینی دارد و امکان ارسال زمینی نیز برای دبی فراهم نیست .
در صورتی که قصد دارید محموله های خود را از طریق حمل و نقل بین المللی دریایی به سایر کشور ها ارسال کنید باید به این نکته توجه نمایید که محموله های شما بر اساس میزان ارزش آنها باید تحت پوشش بیمه نامه قرار گیرند که مجموعه آنی بار این خدمت را به صورت کامل با بهترین پوشش بیمه انجام می دهد .


حمل و نقل بین المللی به صورت هوایی



حمل و نقل هوایی نیز یکی از روش های سریع انتقال محموله ها می باشد . در این روش ، محموله ها با استفاده از هواپیما به سراسر جهان ارسال می شوند .
حمل و نقل بین المللی هوایی به 2 صورت زیر انجام میشود :
  • فریت بار مسافری
    کارگو



هریک از این روش ها برای انتقال محموله های با تناژ و شرایط مختلفی مناسب هستند . از همین جهت ، مشاوره با کارشناسان آنی بار می تواند هزینه های خدمات را برای شما تا حد زیادی کاهش دهد .
به عنوان مثال ، برای ارسال بار به آلمان و انتقال یک جعبه 30 کیلویی ، روش حمل هوایی بهترین راه و سریعترین روش می باشد . حمل زمینی یک جعبه 30 کیلویی به صورت گروپاژ ممکن است زمان بسیار زیادی نیاز داشته باشد اما حمل هوایی ظرف چند روز انجام می شود.
شرکت حمل و نقل آنی بار برای حمل و نقل بین المللی کمترین هزینه ها را در اختیار شما قرار میدهد و تنها کافیست با شماره 5 رقمی آنی بار در تماس باشید .


استفاده از بیمه نامه برای حمل و نقل بین المللی



یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات باربری بین المللی با استفاده از کاملترین بیمه نامه می باشد . این موضوع سبب شده است که محموله های مختلف شما با ایمنی کامل منتقل شوند و خیال شما در خصوص حفظ سرمایه راحت باشد .
بیمه نامه مسئولیت حفاظت محموله شما در برابر حوادث را برعهده دارد و در صورتی که در هر زمان از ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی برای شما محموله شما خسارت جزئی یا کلی به وجود آید ، جبران آن خسارات بر عهده بیمه خواهد بود .
مجموعه آنی بار برای حمل و نقل بین المللی کالاهای شما از بهترین بیمه نامه ایرانی و خارجی استفاده می نماید تا ایمنی کاملی به ارمغان آید . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه نامه و شرایط آن با شماره های مجموعه آنی بار ( 57669-021) در تماس باشیدو از مشاوره رایگان کارشناسان بهره مند شوید .
 

مشاوره تخصصی برای حمل و نقل بین المللی



همانطور که گفته شد ، از ویژگی های یک شرکت متخصص در ارائه خدمات حمل ونقل و خصوصا حمل و نقل بین المللی ، ارائه مشاوره کامل برای انتقال محموله ها می باشد . مجموعه آنی بار نیز برای انتقال محموله های کوچک یا بزرگ شما از بهترین تیم مشاوره بهره می برد که با تجربه چندین ساله در خصوص ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی آماده همکاری با شما عزیزان می باشند .
برای بهره مندی از مشاوره رایگان کارشناسان آنی بار کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و یا از طریق وبسایت آنی بار ثبت سفارش یا درخواست مشاوره خود را انجام دهید .
کد مطلب: 193469
برچسب ها: حمل و نقل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *