۰
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۶

سرقت ۸۰۰ میلیونی پسر ۱۴ ساله مشهدی از پدرش

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی از شناسایی عامل برداشت ۸۰۰ میلیونی از حساب شهروند مشهدی در پی ارتقای یک بازی رایانه ای خبر داد و گفت : متهم پسر شاکی بود .
سرقت ۸۰۰ میلیونی پسر ۱۴ ساله مشهدی از پدرش

به گزارش مردم سالاری آنلاین، سرهنگ علی اکبر قرائی پور در تشریح خبر گفت: فردی به عنوان شاکی با در دست داشتن مرجوعه قضایی از دادسرای جرایم رایانه ای به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش مراجعه نمود که رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

سرهنگ قرائی پور ادامه داد: شاکی در اظهارات اولیه خود بیان داشت ساعاتی قبل متوجه برداشت ۸۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی خود شده در حالی که کارت بانکی در دست وی بوده و خرید اینترنتی نیز انجام نداده است اما گمانش به تعطیلات عید و خرید از دست فروشان و اسکم شدن کارت بانکی اش می رسد.

این مقام مسئول بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا در بررسی های مقدماتی دریافتند وجه برداشت شده از حساب بانکی فرد شاکی، طی دو مرحله صرف خرید حساب کاربری بازی رایانه ای تحت عنوان پاپ جی از سایتی واسط شده است.

وی بیان داشت: طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد، این خرید اکانت بازی بدون اطلاع شاکی و توسط پسر ۱۴ ساله وی صورت گرفته است و در نهایت پس از مواجه شاکی با مستندات موجود اهمال کاری خود در رابطه با در دسترس بودن اطلاعات کارت بانکی توسط پسرش و هیجانات ناشی از دوران بلوغ را به عنوان دلیل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی اش پذیرفت.

رئیس پلیس فتا استان تصریح کرد: والدین نسبت به در اختیار گذاردن اطلاعات حساب بانکی شان در اختیار فرزندان بازنگری کرده چرا که سن و سال این عزیزان و هیجانات دوره نوجوانی مانع از درک اهمیت موضوع شده و ممکن است فرزندان تحت این هیجانات قرار گرفته و مبالغی در حوزه خرید بازی های رایانه ای از حساب والدین خود خارج نمایند که تبعات و خسارت جبران ناپذیری را به والدین خود تحمیل نمایند.
منبع:ایلنا

کد مطلب: 193686
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *