۰
شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

انتقاد تند سخنگوی کرملین از ناتو

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو اظهار کرد: ما در حال مقابله با بلوک متخاصمی هستیم که کشور ما را به عنوان یک "رقیب" می‌بیند و به امنیت آن تجاوز می‌کند.
انتقاد تند سخنگوی کرملین از ناتو
به گزارش مردم سالاری آنلاین،سخنگوی کرملین گفت، ناتو روسیه را به عنوان "رقیب" می‌بیند و به امنیت این کشور "تجاوز" می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آناتولی، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو اظهار کرد: ما در حال مقابله با بلوک متخاصمی هستیم که کشور ما را به عنوان یک "رقیب" می‌بیند و به امنیت آن تجاوز می‌کند.پسکوف با اشاره به اظهارات ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو مبنی بر اینکه "اوکراین در نهایت عضوی از ناتو خواهد شد" گفت: ناتو همچنان به سیاست خود درباره جذب اوکراین به این ائتلاف ادامه می‌دهد. رئیس‌جمهور کشور ما پیشتر درباره تهدید بالقوه این اقدام صحبت کرده است و بار دیگر تصمیم درست ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه برای شروع این "عملیات ویژه نظامی" و تضمین امنیت روسیه ثابت شد.
وی همچنین به تصمیم شورای شهر کی‌یف برای فسخ قرارداد اجاره با سفارت روسیه واکنش نشان داد و افزود: مسکو به این اقدام پاسخ خواهد داد و اقدامات مربوطه اتخاذ خواهد شد.سخنگوی کرملین در ادامه خاطرنشان کرد که تحریم‌های ضد روسی کشورهای گروه ۷، اتحادیه اروپا و آمریکا بر اقتصاد جهان تاثیر خواهد گذاشت.
دیمیتری پسکوف همچنین در قسمت دیگری از اظهاراتش مقاله روزنامه واشنگتن پست مبنی بر دخالت روسیه در امور داخلی آلمان را "ساختگی" خواند و بیان کرد که روسیه وقتی برای این کارها ندارد. وی در پایان مجددا افزود که هیچ برنامه‌ای جهت "موج جدیدی از بسیج نظامی در روسیه" وجود ندارد.
کد مطلب: 194326
برچسب ها: روسیه کرملین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *