۰
شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

خبر خوش دولت برای سهام عدالتی ها

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت: الگوی جدیدی برای مدیریت سهام عدالت که مورد توافق همه گروه‌ها قرار می‌گیرد، به زودی ابلاغ و اجرا می‌شود.
خبر خوش دولت برای سهام عدالتی ها

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت: الگوی جدیدی برای مدیریت سهام عدالت که مورد توافق همه گروه‌ها قرار می‌گیرد، به زودی ابلاغ و اجرا می‌شود.

سعادتی، رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت: قبلاً برای سود سهام عدالت سالانه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان سود تعلق می‌گرفت اما در سال گذشته حدود ۹۳ هزار میلیارد تومان سود برای سهامداران عدالت توزیع شد که برای یک خانوار پنج نفره بیش از ۱۲ میلیون تومان سود پرداخت شد.

 

وی همچنین در مورد اصلاح آئین‌نامه اجرایی سهام عدالت گفت:‌ برخی از مواد آئین‌نامه اصلاح، حذف و یا اضافه شده و یکسری از تبصره‌ها حذف شده‌اند، البته همه مواد آئین‌نامه نیاز به اصلاح ندارد، برخی از موارد مثل انتخاب روش مدیریت مستقیم و غیرمستقیم قبلاً انجام شده و نیازی به تغییر ندارد بقیه موارد هم توسط کارگروه سه نفره سهام عدالت پیگیری می‌شود

حدادی همچنین در مورد اینکه تا کنون چه تعداد از سهامداران عدالت شماره شبا برای دریافت سود اعلام نکرده‌اند، گفت: آمار این افراد در دست شرکت سپرده‌گذاری است، اما بارها اطلاع‌رسانی کرده‌ایم که سهامداران عدالت چه افراد زیر سن قانونی از طریق سرپرست و یا افراد دیگر باید شماره شبای حساب بانکی خود را از طریق سامانه سجام و یا سامانه سهام عدالت اعلام کنند تا زمان توزیع سود به صورت متمرکز سود آنها نیز واریز شود.

رییس سازمان بورس با اشاره به پرداخت سود سهام عدالت در آینده نزدیک اظهار خبر داد.

رییس سازمان بورس با اشاره به پرداخت سود سهام عدالت در آینده نزدیک اظهار داشت: باید شرکت‌های سرمایه‌گذارپذیر این سودهای سهام عدالت را پرداخت کنند و با دریافت این سودها در آینده نزدیک سود سهامداران پرداخت می شود اما امروز نمی‌توان زمان قطعی آن را اعلام کرد.

مجید عشقی درباره بازگشایی نماد سهام عدالت گفت: بازگشایی نماد پس از تشکیل مجامع شرکت‌های استانی انجام خواهد شد اما در حال حاضر اختلاف نظرهایی در نحوه برگزاری مجامع وجود دارد که پس از برگزاری مجامع شرکت های استانی سهام عدالت نماد آن هم بازگشایی خواهد شد.
کد مطلب: 198655
برچسب ها: سهام عدالت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *