۰
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰

بیت‌کوین بر مدار رشد

قیمت بیت‎کوین در روز چهارشنبه (12 مهر) از 27 هزار دلار و 242 سنت تا 27 هزار دلار و 638 سنت نوسان داشته است.
بیت‌کوین بر مدار رشد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اقتصاد نیوز،بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، این رمزارز تا حدود ساعت 3 بعدازظهر به وقت ایران، بیش از 27 هزار دلار و 500 سنت معامله شد. همچنین تغییر قیمت بیت‎کوین طی 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز بیش از 11 دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی 24 ساعت اخیر 11 میلیارد و 52 میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته 4/58 درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 1634 تا 1657 دلار نوسان داشته است. تغییر قیمت اتریوم طی 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این رمزارز بیش از 11 دلار کاهش یافته است. حجم معاملات  اتریوم  طی 24 ساعت اخیر 5 میلیارد و 23 میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته 2/36 درصد افزایش پیدا کرده است.

محاکمه غول سابق ارزهای دیجیتال در نیویورک

همچنین امروز خبری دیگر نظر فعالان بازار رمزارز و ارز دیجیتال را به خود جلب کرد. به گزارش اقتصادنیوز، «سم بنکمن فرید» که یک چهره شناخته‌شده در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شد، در دادگاهی در نیویورک حاضر شده تا به اتهاماتش از جمله به جیب زدن پول سرمایه‌گذاران رسیدگی شود.به نوشته گاردین، بنکمن فرید که شرکت «اف‌تی‌ایکس» - فعال در زمینه تبادل رمزارز - را تأسیس کرد، به خاطر جرایم مالی ناشی از سقوط شوکه‌کننده این شرکت، در دادگاه حاضر شده است. ارزش اف‌تی‌ایکس پیش از ورشکستگی ناگهانی در سال گذشته میلادی، حدود 32 میلیارد دلار برآورد شده بود.بنکمن 31 ساله به عنوان چهره صنعت ارزهای دیجیتال شناخته می‌شد، اما شرکتش به شکل ناگهانی اعلام ورشکستگی کرد و این اتفاق موجب دستگیری او شد. بازداشت سم بنکمن فرید، اعتماد عمومی نسبت به صنعت ارزهای دیجیتال را با آسیب جدی روبه‌رو کرد.

بنکمن با هفت مورد اتهامی توطئه و فساد برای به جیب زدن میلیاردها دلار پول سرمایه‌گذاران روبه‌روست. او همچنین به خرید املاک گران‌قیمت، تأمین پروژه‌های شخصی و کمک‌های مالی با اهداف سیاسی به وسیله پول مشتریان متهم است. در صورت محکوم شدن، بنکمن فرید با حبس ابد روبه‌رو خواهد شد.

کد مطلب: 204012
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *