۰
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱

مهاجرت به دانمارک و زندگی در شهر کپنهاگ

چکیده : در مورد مهاجرت به دانمارک و مستقر شدن در شهر کپنهاگ توضیحاتی ارائه شده است.
مهاجرت به دانمارک و زندگی در شهر کپنهاگ

چکیده : در مورد مهاجرت به دانمارک و مستقر شدن در شهر کپنهاگ توضیحاتی ارائه شده است.

بعد از مهاجرت به دانمارک وارد پایتخت این کشور یعنی کپنهاگ خواهید شد. در این شهر، بناهای قدیمی قرار دارد و  کپنهاگ از بزرگترین شهر های کشور دانمارک به شمار می رود.

شما با مهاجرت به دانمارک و مستقر شدن در شهر کپنهاگ خواهید دید که بیشتر مردم این شهر مسیحی هستند. البته افرادی که دین و مذهب متفاوتی داشتند در سه دهه ی گذشته با مهاجرت به دانمارک باعث تنوع مذهب در این شهر شده اند. تقریبا می توان گفت حدود 10 درصد افراد مسلمان نیز در این شهر ساکن هستند.

مهاجرت به دانمارک برای چه افرادی مناسب است؟

مهاجرت به دانمارک برای افرادی که دنبال امنیت و ثبات اقتصادی هستند مناسب خواهد بود. همچنین داشتن رتبه ی بالا از نظر کیفیت زندگی در شهر کپنهاگ این شهر  را به یکی از  جذاب ترین شهر های اروپا برای زندگی افراد تبدیل کرده است.

اقتصاد کشور دانمارک

دانمارک از جمله کشور هایی است که مردم آن موظف به پرداخت مالیات هستند البته برای مهاجرین خارجی طرح های دیگری برای مالیات وجود دارد. شهروندان دانمارکی از پرداخت مالیات نارضایتی ندارند چرا که در ازای پرداخت مالیات، خدمات از دولت کشورشان دریافت می کنند.

چرا کشور دانمارک  به افراد مهاجر ارزش و اعتبار می دهد؟

یکی از هدف های این کشور جذب سرمایه گذار خارجی و نیروی کار جوان است. برای اینکه مهاجرت به دانمارک برای خیلی ها کار سختی نباشد، کشور دانمارک برای کسانی که بخاطر کار وارد این کشور می شوند قوانین پیچیده ای طراحی نکرده است.

خیلی ها برای سرمایه گذاری مهاجرت به کشور دانمارک را انتخاب می کنند. همچنین جاذبه های گردشگری که شهر کپنهاگ دارد باعث جذب توریست ها به این شهر شده است و همین امر باعث شده است که پول قابل توجهی از صنعت توریست وارد شهر کپنهاگ شود.

 مهاجرت برای همه ی افراد می تواند مناسب باشد؛ حتی اگر قصد مهاجرت ندارید به عنوان توریست نیز می توانید از این شهر بازدید کنید و جاهای دیدنی این کشور را ببینید.

جاهای دیدنی کشور دانمارک

اگر قصد مهاجرت به دانمارک را دارید پس حتما بعد از رسیدن به شهر کپنهاگ از کاخ کریستین برگ و موزه ی ملی دانمارک و... بازدید کنید. یکی از مکان های گردشگری دیگر برج دایره است و در این برج کلکسیونی از وسایل فضانورد دانمارکی را نگه می دارند. این کشور جاهای دیدنی زیادی دارد و شما می توانید بعد از مهاجرت به کشور دانمارک در هنگام وقت آزاد خود این شهر زیبا را بگردید.

 

مستقر شدن در شهر کپنهاگ به صرفه است؟

 بعد از مهاجرت به کشور دانمارک، زندگی در کپنهاگ بیشترین هزینه ی زندگی  برای فرد پایتخت نشین را خواهد داشت. ولی این موضوع تنها برای پایتخت دانمارک صدق نمی کند چرا که زندگی در شهرهای بزرگ، هزینه ی زیادی می خواهد.

هزینه های زندگی در پایتخت از جمله اجاره، خورد و خوراک، و هزینه های حمل و نقل به طبع، خیلی بیشتر از شهر های دیگر خواهد بود.

مهاجرت به دانمارک برای چه افرادی مناسب نیست؟

مهاجرت به کشور دانمارک برای افرادی که وابسته ی خانواده ی خود هستند و نمی توانند استقلال داشته باشند توصیه نمی شود.

همچنین افرادی که نمی توانند شهر خود را ترک کنند اصلا به فکر ترک کشور نباشند.

افرادی که سازگاری کمی با محیط دارند و نمی توانند با فرهنگ جدید یا افراد جدید ارتباط برقرار کنند نیز به مهاجرت فکر نکنند.

مهاجرت به کشور دانمارک برای افرادی که فکر می کنند با رسیدن به کشور مقصد برایشان فرش قرمز پهن شده است واز روزی که وارد خاک این کشور می شوند همه چیز برایشان مهیا خواهد بود  مناسب نیست؛ زیرا این افراد با رویا پردازی در ابتدای رسیدن به کشور مقصد  به شغل های پایین جامعه هم راضی نخواهند بود و در نهایت با شکست مواجه خواهند شد.

هر چیزی که شخص مهاجر باید در مورد دانمارک بداند

مهاجرت به دانمارک با کاهش سختگیری هایی که این کشور نسبت به مهاجر ها انجام داده است کار سختی نیست.

ولی نه تنها برای مهاجرت به دانمارک بلکه قبل اینکه به فکر مهاجرت بیفتید به این قضیه خوب توجه داشته باشید که کشور دانمارک چقدر با کشور ایران فاصله دارد، شما برای رفتن از دانمارک به ایران با ماشین خودتان تردد نخواهید کرد!

غربت سختی های خود را دارد ولی برای فردی که دائم نگران خانواده ی خود است و هر روز به آنها سر میزند مناسب نیست. شما شاید بعد مدتها بتوانید در سفری به ایران خانواده ی خود را ببینید چون وقتی در کشوری مستقر می شوید مشغول کار و... می شوید و چه بسا اصلا برای تعطیلات هم کنار خانواده ی خود نباشید.

قبل از اینکه استارت مهاجرت را بزنید به همه ی این موضوعات فکر کنید و سپس اقدام به مهاجرت کنید. برای مهاجرت به کشور دانمارک باید بدانید که پرواز مستقیمی از تهران به دانمارک وجود ندارد پس این موضوع، کار رفت و آمد را بسیار سخت تر خواهد کرد. اگر بلیطی از تهران به دانمارک هم موجود باشد، بین راه توقف هایی صورت خواهد گرفت.

در مهاجرت به دانمارک باید حداقل برای یکسال، تمکن مالی  داشته باشید تا هزینه های اولیه ی شما تا زمانی که مشغول به کار شوید تامین شود.

اگر مهاجرت به کشور دانمارک به صورت زمینی مد نظر شما است پس  راه درازی در پیش خواهید داشت. برای این کار  باید ابتدا وارد شهر استانبول شوید و از آنجا به شهر مرزی آدرین بروید و وارد خاک اروپا شوید و.... آخرین کشور قبل رسیدن به دانمارک  کشور آلمان می باشد. از آلمان به دانمارک حدود 2 تا 3 ساعت راه است که البته رسیدن از آلمان به دانمارک از طریق راه آبی امکان پذیر است.

مهاجرت به دانمارک برای چه افرادی بهتر است؟

همان طور که گفته شد هرکسی می تواند انتخابش  مهاجرت به دانمارک باشد. ولی افرادی که در حوزه ی پزشکی فعالیت دارند راحت تر می توانند مهاجرت کنند و وارد بازار کار این کشور شوند.

ولی مردم عادی هم می توانند به این کشور مهاجرت کنند البته بهتر است قبل مهاجرت به زبان دانمارکی یا انگلیسی مسلط باشند تا برای ادامه ی روند زندگی خود در این کشور با مشکل روبرو نشوند.

شاید اوایل مهاجرت به دانمارک سخت باشد ولی با شروع کار و داشتن درآمد زندگی به سوق بهتری هدایت خواهد شد.

مهاجرت به دانمارک و مستقر شدن در شهرهایی غیر از پایتخت این کشور می تواند هزینه های شما را کاهش دهد و شما پس از داشتن درآمد و هزینه ی قابل قبولی که صرف اجاره ی خانه و دیگر هزینه ها می کنید؛ پس اندازی هم خواهید داشت.

 

توضیحات آخر

خیلی ها برای مهاجرت به دنبال افرادی هستند که با کمک از تجربه و درایت آنها بتوانند بهترین مهاجرت را داشته باشند. حتی شرکت هایی با مضمون شرکت های مهاجرتی افتتاح شده است. تا فردی که قصد مهاجرت دارد با کمک از مشاورین این شرکت ها بتوانند در کمترین زمان ممکن و قانونی اقدام به مهاجرت کند.

برای مهاجرت به دانمارک یا سایر کشور های اروپایی بهتر است از گروه مهاجرتی ویکو کمک بگیرید. چرا که گروه مهاجرتی ویکو از سال 1393 کار خود را شروع کرده است و تا به امروز پرونده های موفق زیادی داشته است.

برای مهاجرت حتما باید با یک گروه مهاجرتی صحبت کنید تا با توجه به شرایط فردی و مالی که دارید به شما در مسیر مهاجرت یاری برسانند. گروه مهاجرتی ویکو با داشتن مشاورین برجسته به شما عزیزان کمک خواهد کرد تا مهاجرت موفقی را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر به سایت wicogroup.com مراجعه نمایید.

کد مطلب: 204319
برچسب ها: مهاجرت دانمارک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *