۰
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۸

راهپیمایی مردم سراسر کشور برای حمایت از مردم فلسطین

 شعار مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز شد
​​​​​​​ راهپیمایی مردم انقلابی تهران و دیگر شهرها برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی از دقایقی پیش آغاز شد.
راهپیمایی مردم سراسر کشور برای حمایت از مردم فلسطین

فارس نوشت:
راهپیمایی مردم انقلابی تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت از شیخ ابراهیم زکزاکی از دقایقی پیش آغاز شد.

حاضران در این مراسم با سر دادن شعارهایی حمایت خود از مردم فلسطین و انزجاز از جنایت و اقدامات وحشی‌گرایانه صهیونیست‌ها را اعلام کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش از این در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود؛‌ «به‌مناسبت پیروزی شکوهمند و عزت آفرین جبهه مقاومت و همگام و همصدا با مسلمانان و آزادگان و آزادیخواهان جهان «راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین»، جمعه ۲۱ مهرماه، از مسیرهای اعلامی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.»

راهپیمایی مردم تهران از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از ۲ مسیر، میدان فردوسی و خیابان آزادی ـ تقاطع نواب به سمت دانشگاه تهران آغاز شده است.

همچنین بر اساس آنچه ایرنا نوشته است، در این راهپیمایی، مردان و زنان در صفوف به هم فشرده با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا علیه بمباران غزه از سوی صهیونیست ها و شهادت تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن در این منطقه از جمله کودکان و زنان اعلام انزجار کردند.

مردم تهران در جمعه بارانی برای حمایت از کودکان و مردمان بی دفاع غزه به خیابان آمدند و شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

کد مطلب: 204491
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *