۰
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹

مالمو؛ استارتاپ خرید سوغات و صنایع دستی

با گسترش فضای مجازی و امکان خرید آنلاین، اگر مجال سفر به شهرهای مختلف را ندارید می توانید با مراجعه به سایت های فروش سوغات مثل مالمو ، سوغاتی های شهر های مختلف را به خانه خود ببرید.
مالمو؛ استارتاپ خرید سوغات و صنایع دستی

مقدمه

با شیوع کرونا  و کاهش سفرها بسیاری از کسب و کارهای حوزه گردشگری از جمله کسب و کارهای مرتبط با سوغات به دلیل ساختار سنتی فروش آسیب جدی دیدند، همین موضوع سبب شده است تا ایجاد بستر فروش اینترنتی سوغات برای توسعه بازار و کاهش آسیب  حاصل از اتفاقات مشابه بیش از پیش ضروری به نظر برسد. مالمو یک استارتاپ حوزه سوغات است که از اواخر سال ۱۴۰۰ کار خودش را شروع کرده است و  توانسته است سوغاتی های شهرهای مختلف ایران را برای فروش در سایت خود عرضه کند.

 

مالمو،  از سوغات خوراکی گرفته تا صنایع دستی

در مالمو انواع سوغاتی های مختلف را می شود پیدا کرد،فهرستی از سوغاتی های خوراکی مثل سوهان قم، مسقطی لارستان، ترشی انبه میناب، حبه عناب بیرجند، قهوه یزدی و بسیاری از سوغاتی های خوشمزه و اصیل ایرانی در سبد سوغات مالمو وجود دارد.  مالمو همچنین در سوغاتی های غیر خوراکی هم تنوع خوبی را برای مخاطبان خود فراهم کرده است، از صنایع دستی اصفهان مثل فیروزه کوبی، الماس تراش، مس و خاتم، مینا کاری ، مس و پرداز و سفره قلمکار گرفته تا ترمه و سفال و حوله یزدی که همه این سوغاتی های اصیل و جذاب تنها با چند کلیک می تواند به دست علاقه مندانش برسد.

انجام خدمات تسهیلگری در فروش برای تامین کنندگان

یکی دیگر از خدماتی که مالمو انجام می دهد، تسهیلگری در فروش سوغات است. این سایت به تولید کنندگان سوغات کمک می کند تا محصولات خود را از طریق سایت مالمو و دیگر سایتهای فروش آنلاین به فروش برسانند تا از این طریق بتوانند به توسعه کسب و کار خود بپردازند. طبیعتا یکی از مشکلات اصلی تامین کنندگان سوغات، بیگانه بودن با فروش آنلاین و محدود شدن به فروش جغرافیایی و به شیوه سنتی است. این در حالی است که مالمو بازار جدیدی به روی کسب و کارهای حوزه سوغات باز کرده است و محصولات سوغات را بصورت اینترنتی در گستره وسیع تری به بزرگی ایران برای آن ها می فروشد. حالا تولید کننده ای که قبلا محصول خود را در شهر خود می فروخت امکان این را دارد که محصولات خود را به مردم  شهرهای مختلف ایران بفروشد.

 

مالمو و پیشنهاد سبد سوغات برای سازمان ها و شرکت ها

یکی از اقدامات مالمو، هدایای تبلیغاتی و هدیه سازمانی مناسب برای شرکتهاست، اگر صاحب شرکت و یا مدیر سازمانی هستید حتما در ایام خاصی مثل نوروز و یا در مناسبتهای خاصی مثل روز زن و  سالگرد تاسیس و … به فکر هدایای تبلیغاتی و هدایای سازمانی بوده اید، مالمو با بهره گیری از سوغاتی های اصیل و جذاب ایرانی سبدی از سوغاتی های مختلف را برای سازمانها تدارک دیده است تا مدیران شرکت ها بتوانند یک هدیه ماندگار را با رویکرد سوغات ایران برای مجموعه خود تهیه کنند.

بسته بندی خوب و جذاب یکی از معضلات اصلی سوغات ایران است که مالمو توانسته است تا حد زیادی این مشکل را بر طرف و هدایای های سازمانی را در یک بسته بندی زیبا و مناسب به شرکتها و سازمان ها ارائه کند.

احیا سوغات ایران یک مسولیت اجتماعی است

امروزه با توجه به مشکلات موجود بسیاری از کارگاههای تولید سوغات اصیل ایرانی به دلایل متعدد در معرض نابودی اند، سهم سوغات از سبد خانوار و سازمانها اندک و صادرات این محصولات با مشکلات عدیده ای رو بروست، از همین جهت ضروری است برای حمایت از کسب و کارهای بومی و محلی و رونق بخشیدن به سوغات اصیل ایرانی این محصولات را در سبد کالای خود وارد کنیم. خوب است بدانیم در بسیاری از سوغاتی های خوشمزه خوراکی اگر شکر هست، مغز پسته و برگ گل محمدی و بسیاری از مواد اولیه پر خاصیت هم هست که می توانند جایگزین مناسبی برای بسیاری از تنقلات مضر باشند.

صنایع دستی رنگ به رنگ و طرح به طرح ایرانی هم ریشه در فرهنگ و تاریخ  این کشور دارد و خوب است که با خرید این محصولات هم کالای ارزشمندی را برای خود و عزیزانتان تهیه کنید و هم سهمی از رونق بازار سوغات ایران داشته باشید.

 

سوغاتِ بی سفر؛ ارمغان اصلی مالمو

با گسترش فضای مجازی و امکان خرید آنلاین، اگر مجال سفر به شهرهای مختلف را ندارید می توانید با مراجعه به سایت های فروش سوغات مثل مالمو ، سوغاتی های شهر های مختلف را به خانه خود ببرید، کافیست سری به دنیای رنگارنگ سوغاتی ها که مالمو برای شما فراهم کرده است بزنید و بدون نیاز به سفر سبد خرید خود را از سوغاتی های شهرهای مختلف ایران پر کنید. مالمو این سوغاتی ها را که از شهرهای مختلف تهیه کرده است در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما می رساند. 

برای خودتان سوغاتی بخرید!

همیشه سوغاتی نباید برای دیگران باشد، گاهی برای خودتان سوغاتی بخرید و به خودتان سوغاتی بدهید، فرهنگ خرید سوغاتی را در حق خودتان به جا بیاورید!

با خرید این سوغاتی ها هم به رونق هر چه بیشتر کسب و کارهای منطقه ای کمک کردید و حال آنها با این اتفاق بهتر است و هم در کنار این حس خوب یک محصول اصیل و زیبا را برای خود خریداری کرده اید. فرقی نمی کند که مسقطی لارستان می خرید و یا کیف سوزندوزی سیستان، مهم این است که سوغاتی های ایران هم مثل ما ریشه در تاریخ و فرهنگ ما دارند.

سوغات گزینه ای مناسب برای هدیه 

حوله یزدی یک هدیه کاربردی است، میناکاری یک هدیه تزئینی و زیباست، گز و یا مسقطی یک هدیه خوشمزه است. بسیاری از سوغاتی های ایران مناسب هدیه دادن به دوستان و عزیزان هستند. فرهنگ سوغاتی دادن هم از آن دست فرهنگ های زیباست که هنوز در جامعه ما پر رنگ است. هم سوغاتی دادن و هم سوغاتی گرفتن حس خوشایندی را در ما ایجاد می کند. رزق و روزی خیلی از تولیدکنندگان سوغات ایران از گذرگاه همین حس خوشایند به آن ها می رسد. مالمو به عنوان یک فروشگاه خرید آنلاین سوغات واسطه انتقال این حس خوب بین آدم هاست.

چرا باید به مالمو اعتماد کنیم؟

این سایت مجوزات لازم جهت ایجاد فروشگاه اینترنتی را دارد. ضمانت اصل بودن کالا را تضمین و تا یک هفته بعد از خرید امکان مرجوعی کالا را خواهید داشت. مالمو به عنوان شرکت خلاق در برنامه توسعه زیسب بوم شرکتهای خلاق پذیرفته شده است.

این سایت بصورت تخصصی در حوزه سوغات ایران کار می کند و تمامی محصولاتی که در این سایت از استان های مختلف ایران به فروش می رسد همگی به نوعی سوغات آن استان به حساب می آیند.

مالمو تمام تلاش خودش را کرده است تا حاصل دسترنج صنعتگران و تولیدکنندگان صنعت سوغات به راحتی و سهولت بیشتری در اختیار شما قرار گیرد.

کد مطلب: 207973
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *