۰
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۰

ضربه کاری حماس به اسرائیل

شاخه نظامی جنبش حماس با انفجار میدان های مین در غزه، تلفات سنگینی به نظامیان اسرائیل وارد کرد که هلاکت ۱۵ سرباز را در پی داشت.
ضربه کاری حماس به اسرائیل
به گزارش مردم سالاری آنلاین،گردان‌های قسام اعلام کرد که پس از ورود نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به موضع نظامی «الخلیل» در شرق شهرک التفاح در شهر غزه میدان مین این منطقه را به روی نظامیان صهیونیست منفجر کرده و ۱۵ تن از این نظامیان را به هلاکت رسانده است.

گردان‌های قسام تاکید کرد که پس از اجرای این عملیات خودروهای آمبولانس و بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی به سرعت به محل عملیات آمده‌اند تا نظامیان صهیونیست کشته‌شده و زخمی‌شده را منتقل کنند.

علاوه بر این گردان‌های قسام نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهرک تفاح شهر غزه موشک‌باران کرد.مبارزان گردان‌های قسام توانستند تکاوران ارتش رژیم صهیونیستی را که در یکی از ساختمان‌های شهرک تفاح شهر غزه سنگر گرفته بودند با گلوله ضدسنگر «تی بی جی» هدف قرار بدهند و پس از درگیری با این نظامیان، آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که در ۴۸ ساعت گذشته موفق شده ۲۶ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک‌های الدرج و التفاح شهر غزه هدف قرار بدهد.

گردان‌های قدس نیز اعلام کرد که یک بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را در محور پیشروی شرق اردوگاه البریج هدف قرار داده است.

یک تانک و یک بولدوزر «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی نیز از سوی مبارزان گردان‌های قدس با گلوله‌های «تاندوم» و «آر پی جی» در محورهای پیشروی التفاح و الدرج شرق شهر غزه هدف قرار داده شد.

کد مطلب: 209153
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *