۰
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

ارتش اسرائیل اعتراف کرد

ارتش اسرائیل ظهر امروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که سه نظامی دیگر این رژیم در جریان نبردهای زمینی با مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شدند.
ارتش اسرائیل اعتراف کرد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،با احتساب این نظامیان، ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۳۸۳ نفر اذعان کرد، این در حالی است که براساس برخی برآوردها، شمار تلفات صهیونیست بالاتر از این تعداد است.

پیش از این، یک خبرنگار صهیونیست که از مشاهده اجساد تل انبار شده روی هم در تل آویو خبر داده بود، توسط دستگاههای امنیتی این رژیم بازداشت شد.درحالی که رژیم صهیونیستی در تازه ترین آمار خود به کشته شدن ۳۸۳ نظامی و افسر خود از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تاکنون اذعان کرده است، مسئول یکی از گورستان های این رژیم فاش کرد که فقط ۵۰ نظامی را در ۴۸ ساعت اخیر در این گورستان دفن کرده است.

مسئول قبرستان نظامی "جبل هرتزل" اعلام کرد که تاکنون شمار زیادی از نظامیان کشته شده در جنگ غزه در این قبرستان دفن و در ۴۸ ساعت گذشته نیز حدود ۵۰ جنازه به این قبرستان وارد شده است.

"داوید ارون باروخ" گفت: در هر یک ساعت تا یک ساعت و نیم، جنازه یک نظامی وارد قبرستان می شود و از ما خواسته اند که قبرهای زیادی حفر کنیم.نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی براساس دستور العمل و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می شود و شمار نام های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده ها نیست.

کد مطلب: 206660
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *