۰
پنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۸

در سال آتی همه دوربین‌های شهری زنان بی حجاب را رصد می‌کنند و انواع کیفر برای آنها پیش بینی شده است!

چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: مردم ایران انقلاب کردند تا اسلام بر کشور حاکم شود و نمی‌توان در مورد هر موضوعی نظر مردم را پرسید، کمااینکه در موضوعی مثل حجاب نظر مخالفان هیچ اهمیتی ندارد و معنایی ندارد.
در سال آتی همه دوربین‌های شهری زنان بی حجاب را رصد می‌کنند و انواع کیفر برای آنها پیش بینی شده است!

به گزارش مردم سالاری آنلاین، حمیدرضا ترقی، چهره سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی منیبان در رابطه با حادثه اخیر در قم و چارچوب برخورد آمران به معروف در موضوع حجاب گفت: باید به شکلی دقیق بررسی کرد که انتشار دهندگان چنین ویدیوهایی چه اهدافی را دنبال می‌کنند و با این افراد برخورد صورت بگیرد. 

او افزود: در آستانه پایان تصویب قانون حجاب و عفاف در مجلس و شورای نگهبان، در حال حاضر افرادی سعی دارند با طرح چنین حواشی از تصویب این قانون جلوگیری کنند و سعی دارند با جوسازی‌های منفی فضا را برای تصویب قانون حجاب دچار مشکل کنند. 

ترقی تاکید کرد: واضح است در حال حاضر افرادی سعی دارند آزادی حجاب را در ایران عادی‌سازی کنند و موضوع حجاب را غیر قانونی و غیر دینی جلوه دهند. 

او ادامه داد: افرادی که چنین ویدیوهایی نظیر موضوعی که در قم رخ داد را منتشر می‌کنند هدفی به جز اینکه از جامعه سازی اسلامی جلوگیری کنند، ندارند. 

ترقی تاکید کرد: حدود ۷۵ درصد از جامعه ایران به عفاف و حجاب پایبند هستند و اکثریت مردم کاملا موافق برخورد آمران به معروف هستند. 

او ادامه داد: قانون حجاب هم کاملا مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی است و باید با هردو یکسان برخورد شود. 

ترقی افزود: نظر مخالفان حجاب در ایران اهمیتی ندارد و هر کشوری قوانین مختص به خود را دارد، اصول کلی و قانونی هر کشور نیاز به مجوز و موافقت ندارد.

او ادامه داد: در سال آتی همه دوربین‌های شهری زنان بی حجاب را رصد می‌کنند و انواع و اقسام کیفر برای آنها پیش بینی شده است.

این چهره سیاسی اصولگرا در پایان گفت: مردم ایران انقلاب کردند تا اسلام بر کشور حاکم شود و نمی‌توان در مورد هر موضوعی نظر مردم را پرسید، کمااینکه در موضوعی مثل حجاب نظر مخالفان هیچ اهمیتی ندارد و معنایی ندارد.

کد مطلب: 213657
برچسب ها: دوربین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *