۰
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۰
رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری:

اجازه ندهیم فضای اقتصادی کشور متشنج شود

کشور در شرایطی است که رهبری تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارد و ما به عنوان افراد مسلمان جامعه باید حامی کشور باشیم.
اجازه ندهیم فضای اقتصادی کشور متشنج شود
 حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری بامداد امروز در مراسم احیای شب قدر در مصلی نماز جمعه امام خمینی(ره) مرکز مازندران، به عظمت شب‌های قدر پرداخت و اظهار داشت: اگر تنها شیعه علی (ع) باشیم، دوستداری این امام همام را بر زبان جاری کنیم و رهرو واقعی خاندان اهل بیت (ع) نباشیم از شیعیان نیستیم.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) واژه شیعه را برای پیروان علی (ع) معنا کرد کرد، ادامه داد: هیچ یک از شیعیان و منتظران واقعی امام عصر(عج) برای ظهور امام مهدی وقت تعیین نمی‌کند، حضرت خودش هم نمی‌داند که چه وقت باید برای ظهور آماده باشد.

ناطق‌نوری در جمع عزاداران شب قدر با تاکید بر اینکه شیعه بودن رسالتی سنگین است، یادآور شد: شیعه واقعی روش زندگی ائمه اطهار را الگو قرار می‌دهد.

این مسئول یادآور شد: شب قدر فرصتی برای ارتباط عمیق با حضرت علی(ع) و خاندان اهل بیت است تا در مرحله خودسازی بتوانیم شیعه واقعی باشیم.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با بیان اینکه وقتی ادعای شیعه بودن داریم باید آبروی حضرت علی (ع) و ائمه اطهار را حفظ کنیم، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم فضای اقتصادی کشور متشنج شود.

وی اضافه کرد: کشور در شرایطی است که رهبری تاکید بر اقتصاد مقاومتی دارد و ما به عنوان افراد مسلمان جامعه باید حامی کشور باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه دنیا در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته و برخی سوء مدیریت‌ها موجب شد تا فشار اقتصادی بر جامعه اعمال شود، خاطرنشان کرد: مسئولان هم باید شیعه واقعی باشند و خود را زینت واقعی خاندان حضرت علی (ع) بدانند.

ناطق‌نوری شرایط کنونی جامعه را همچون دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دنیا در دوران جنگ تحمیلی در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت که همدلی و یکپارچگی مردم و غیرتمندان ایرانی موجب شد با قرار گرفتن در زیر پرچم ولایت در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

وی وضعیت کنونی کشور را سنگین‌تر از گذشته ندانست و اضافه کرد: با همدلی باید نارسایی‌های جامعه را رفع کنیم نه اینکه با افزایش قیمت‌ها امنیت مردم را به خطر اندازیم و دشمن را خوشحال کنیم.

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در پایان خصائص شیعیان را برشمرد و اذعان داشت: شیعه دروغ نمی‌گوید، تهمت نمی‌زند، غیبت نمی‌کند و در مقابل خدا با خشوع قرار می‌گیرد و اهل نماز، روزه و کمک به فقرا است.
کد مطلب: 2234
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *