۰
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۵

کمیته انضباطی استقلال را تهدید کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال را به خاطر بدهی یک میلیارد تومانی به مربیان و بازیکنان پیشین خود به محرومیت از حضور در لیگ برتر فصل آینده تهدید کرد
سایت رسمی فدراسیون فوتبال: در حکم کمیته انضباطی آمده است: " در پی استنکاف باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات ۱۲ تن از بازیکنان و اعضای سابق کادرفنی استقلال شامل هوار ملامحمد، عبدالصمد مرفاوی، علی شوری، فیروز کریمی، محمد محمدی، فیلپ آلوز، هادی شکوری، بهزاد نوشادی، امیدرضا روانخواه، تیم فوتسال استقلال، بیژن کوشکی و حمید عزیززاده، این باشگاه جمعا یک میلیارد و هفتاد و دو میلیون و سی و شش هزار و هشتصد و بیست تومان بدهکار است.
این بدهی‌ها مصداق ماده ۳۹ آیین نامه انضباطی است. چون باشگاه استقلال علیرغم اعطای مهلت‌های مکرر و طولانی موفق به تسویه حساب با طلبکاران نشده است به استناد ماده ۱۸ بند ب ماده ۳۹ آیین نامه انضباطی چنانچه این باشگاه تا پایان فصل نتواند رضایت طلبکارانش را جلب کند، علاوه بر الزام به پرداخت جریمه دیر کرد (بر مبنای ۵ درصد مطالبات) حق انجام فعالیت‌های مرتبط با فوتبال در فصل جدید (۹۲-۹۳)از قبیل ثبت نام در لیگ مربوط به شرکت در مسابقات آتی، نقل و انتقال و جابجایی بازیکن و مربی و هرگونه فعالیت مرتبط با تشکیلات رسمی فوتبال و غیره را نخواهد داشت. این دستور قطعی و لازم الاجراست".
کد مطلب: 23638
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *