۰
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۰

حداد: نحوه انتخاب نامزد 2+1 مشخص نیست

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه در صورت عدم استفاده از مکانیزم نظر سنجی، ممکن است اعضای این ائتلاف بین خود تصمیم بگیرند، افزود: تاکنون هیچ مکانیزمی نهایی نشده اما نظرسنجی موثر و مهم است.
عضو ائتلاف سه نفره اصولگرایان به تشریح شرایط این ائتلاف برای پذیرش نامزدهای جدید پرداخت و گفت: ائتلاف ۲+۱ پذیرای نامزدهای اصولگرایی است که حداقل ۱۰درصد در نظرسنجی‌ها رأی دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامعلی حدادعادل با بیان اینکه تفرقه، جدی‌ترین رقیب اصولگرایان است که با تعقل و تقوا می‌توان با آن مبازره کرد، گفت: اصولگرایان تلاش خواهند کرد که با تعقل و رعایت تقوای بیشتر، از شکست اصولگرایان به وسیله تفرقه جلوگیری کنند.

وی با اشاره به نقش مکانیسم نظرسنجی در وحدت اصولگرایان ادامه داد: بالاخره می‌توان دستگاهی که نظرسنجی آن تا حدودی قابل اعتماد باشد را یافت، اما باید همه به نتایج نظرسنجی تمکین کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظرسنجی و پذیرفتن نتیجه مباحثی متفاوت از یکدیگرند، ادامه داد: من به هر سازوکاری که در ائتلاف ۲+۱ برای رسیدن به وحدت تصویب شود پایبند خواهم بود و نظرسنجی نیز می تواند یکی از آنها باشد.

حداد عادل با بیان اینکه در ائتلاف سه نفره به سمت شفاف شدن سازوکار پیش می رویم، گفت: بعید است که شیخوخیت برای تعیین نامزد نهایی وارد سازوکار ائتلاف ۲+۱ شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه در صورت عدم استفاده از مکانیزم نظر سنجی، ممکن است اعضای این ائتلاف بین خود تصمیم بگیرند، افزود: تاکنون هیچ مکانیزمی نهایی نشده اما نظرسنجی موثر و مهم است.

وی با بیان اینکه مهم تمکین و پذیرش نتیجه نظر سنجی و عدم در پیش گرفتن تفرقه توسط اصولگرایان است، تاکید کرد: بزرگترین دشمن اصولگرایان تفرقه است که باید از آن جلوگیری کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که تصمیم نهایی در ائتلاف ۲+۱ قبل یا بعد از ثبت نام نامزدها گرفته می‌شود؟ گفت: این موضوع نیز از مسائل در حال بررسی است.

حداد عادل درباره اظهارات اخیر محمد رضا باهنر مبنی بر اینکه ائتلاف سه نفره در را به روی دیگر نامزدهای اصولگرا بسته است، تصریح کرد: ائتلاف پذیرای اصولگرایانی است که در نظرسنجی‌ها رای قابل توجهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه کاندیداهای اصولگرا برای حضور در ائتلاف سه نفره حداقل باید ۱۰درصد رای را داشته باشند ادامه داد: برای مثال اگر ۲۰کاندیدای اصولگرا با نیم یا ۱ درصد رای وارد ائتلاف سه نفره شوند، رسیدن به وحدت سخت خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این سوال که آیا ائتلاف سه نفره در فکر پیوستن به ائتلاف ۵ نفره است یا خیر؟ گفت: منتظر عکس این موضوع هستیم که اگر کسی در ائتلاف ۵ نفره یا غیر از آن رای قابل توجهی داشت به ائتلاف ۳ نفره بپیوندد.
کد مطلب: 27032
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *