۱
۲
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۸

آخرین اخبار پشت پرده از اختلافات و نگرانی های1+2

سه نگرانی مهم قالیباف در روزهای تبلیغات انتخاباتی
آخرین اخبار پشت پرده از اختلافات و نگرانی های1+2
اختلاف نظر شدید بین اعضا و ۳ نگرانی مهم قالیباف آخرین اخبار پشت پرده ائتلاف۱+۲ است.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر اخبار موثق از اختلاف شدید بین علی اکبرولایتی، محمد باقر قالیباف و غلامعلی حداد عادل برای انتخاب کاندیدای نهایی ۱+۲ حکایت دارد. از یک طرف رسانه های حامی قالیباف مدام بر طبل نظر سنجی می کوبند و می گویند که کاندیدای نهایی ۱+۲ باید از طریق نظر سنجی انتخاب شود. قالیباف هم برای اینکه خودش را به عنوان گزینه نهایی مطرح کند، با پوشش وسیع رسانه ای، رئیس ستاد و روسای ستادهایش در شهرستانها را انتخاب کرد و به این وسیله عملیات روانی سنگینی را علیه دو عضو دیگر ۱+۲ انجام داد. از طرف دیگر ولایتی بازی دیگری در پیش گرفته و معتقد است که نظر سنجی ها قابل اعتماد نیست و کاندیدای نهایی باید با نظر جامعتین انتخاب شود. حداد عادل هم مسیر دیگری در پیش گرفته وضمن اینکه بر ماندن در عرصه انتخابات تاکید دارد معتقد است انتخاب گزینه خارج از ۱+۲ را هم باید مد نظر داشت.
در این بین هر سه نفر نگران بازخورد این اختلاف ها در داخل بدنه اجتماعی جریان اصولگرا هستند و به همین دلیل حجت الاسلام خاموشی که به تازگی ریاست ستاد ۱+۲ را عهده دار شده وظیفه دارد تا نمود این اختلاف ها را در عرصه بیرونی به حداقل ممکن برساند.
از طرف دیگر قالیباف ۳ نگرانی مهم دیگر هم دارد. نگرانی اول این است که با بیشتر شدن اختلاف، دو عضو دیگر ۱+۲ به سمت حمایت از جلیلی گرایش پیدا کنند و این می تواند به رای قالیباف در بدنه اجتماعی جریان اصولگرا ضربه مهلکی بزند. نگرانی دوم وی ناشی از این است که رای قالیباف در تهران پس از حضورهاشمی وحمله بی محابای قالیباف به وی با ریزش روبرو شده است. به همین دلیل رسانه های منتسب به قالیباف پس از یک دوره حمله بی محابا به هاشمی هم اکنون سیاست سکوت را در پیش گرفته اند. نگرانی سوم قالیباف مربوط به افشاگری احتمالی جریان مشایی- احمدی نژاد یا سایر رقبا درباره برخی نقاط ضعف قالیباف است.ستاد قالیباف می داند که اگر سند دیگری شبیه تناقض گویی قالیباف درباره اتفاقات کوی دانشگاه یا موضوع های دیگر پخش شود، به احتمال زیاد امکان بازسازی چهره قالیباف در افکار عمومی وجود نخواهد داشت.
به این ترتیب روزهای پر ازنگرانی و اختلاف اعضای ۱+۲ همچنان ادامه دارد.
کد مطلب: 31691
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این سه نفر هر سه تاشون قدرت طلبن و فقط با شعار وحدت ، حفظ ظاهر می کنن