۰
يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۰

افشاگری فلاحیان علیه مشایی

این عضو کابینه ی دولت سازندگی همچنین در رابطه با پیوستنش به ائتلاف های پیشرفت یا اصولگرایان گفت : نه تا بحال علاقه ای برای پیوستن به هیچکدام از ائتلاف ها پیدا نکرده ام.
فردا: علی فلاحیان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی اختصاصی با "بوتیا” ، در پاسخ به اینکه آیا دو معاون سابق خود آقایان شریعتمداری و پور محمدی که اعلام کاندیداتوری کرده اند در حد خود می دانید؟ گفت : اگر (در حد و اندازه من) بودند که من نمی آمدم.
مشایی به دلیل سابقه ی انجمن حجتیه و رابطه با منافقین در گزینش رد شد
فلاحیان در رابطه با مشایی و رد شدنش در گزینش وزارت اطلاعات گفت : آقای مشایی در غرب کشور مدیر مسئول مجله ی سروه (کرد زبان ) بود و آنجام مشغول به کار بود . وی بعد ها در گزینش در وزارت اطلاعات به دلیل سابقه ی انجمن حجتیه و رابطه با یکی از اعضای سازمان منافقین رد شد .
وی در رابطه با خصوصیات مشایی گفت:وقتی مشایی با شما صحبت میکند مات او میشوید.
از ماجرایی بقایی و شهبازی چیزی نمی دانم
وزیر اطلاعات دوران سازندگی در رابطه ماجرای شهبازی و بقایی گفت : در این مورد چیزی نمی دانم.
روحانی رقیب من نیست ، آخر باید رقیب کارش بگیرد
حجت الاسلام فلاحیان در پاسخ به اینکه چرا در سخنرانیتان نام تمامی اصلاح طلبان جز آقای روحانی را بردید و اینکه آیا ایشان را رقیب اصلی خود می دانید گفت : نمی دانم که کار آقای روحانی در انتخابات می گیرد یا خیر ، آخر رقیب باید کارش بگیرد تا رقیب شود.
وی در رابطه با رقیب اصلی اش در انتخابات آتی گفت : نمی دانم ، اما هنوز حاضر نشده است
به نفع هاشمی کنار نخواهم رفت
عضو مجلس خبرگان رهبری در رابطه با حضور هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت : آقای هاشمی وارد انتخابات نمی شود و اگر وارد انتخابات هم بشنوند به نفع ایشان کنار نخواهم رفت.
هاشمی از روحانی حمایت کرده است
وی در پاسخ به حمایت شدنش از سوی آقای هاشمی گفت : فعالا که ایشان از آقای روحانی حمایت کرده اند ، البته من این موضوع را از خودشان نشنیده ام ، بلکه نزدیکانشان نقل کرده اند.
این کاندیدای ریاست جمهوری در یک جمله نظر خود را در رابطه با کاندیدهای اصلح جبهه پایداری این گونه گفت : "خوب ما نمی پسندیم”
فلاحیان اجماع زیاد کاندیدها را تا حد ۱۰ نفر و یا کمی بیشتر خوب ارزیابی کرد و گفت : من معتقدم که حضور همین ۹نفر یا کمی بیشتر باعث پرشور شدن انتخابات می شود.
علاقه ای به پبوستن به هیچ ائتلافی ندارم
این عضو کابینه ی دولت سازندگی همچنین در رابطه با پیوستنش به ائتلاف های پیشرفت یا اصولگرایان گفت : نه تا بحال علاقه ای برای پیوستن به هیچکدام از ائتلاف ها پیدا نکرده ام.
اگر در افکار سنجی ها بالابروم ، جامعتین من را در لیست قرار می دهد
فلاحیان در پایان در رابطه چگونگی مورد حمایت قرار گرفتن جامعتین گفت : در حال حاضر داریم نظراتمان را با مردم در میان می گذاریم ، انشاالله اگر مردم به ما اقبال کردند و در افکار سنجی ها بالارفتیم جامعتین هم ما را در لیست قرار می دهد.
کد مطلب: 28084
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *