۰
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۸
احمدی‌مقدم :

اجلاس جهانی تهران موجب شکست تبلیغات صهیونیست‌هاست

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها تلاش دارند نشان دهند ایران منزوی شده است، گفت: حضور ۱۲۰ کشور در اجلاس تهران، شعارها و تبلیغات استکبار و صهیونیست‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی را با شکست مواجه می‌کند.
سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با فارس، درباره واهمه صهیونیست‌ها از اجلاس جهانی غیر متعهدها که قرار است از ۵ تا ۱۰ شهریور در تهران برگزار شود، اظهار داشت: صهیونیست‌ها تلاش دارند نشان دهند ایران منزوی شده و حرکت جهانی علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته است.

احمدی‌مقدم بر همین اساس افزود: حضور ۱۲۰ کشور در اجلاس تهران، شعارها و تبلیغات استکبار و صهیونیست‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی را با شکست مواجه می‌کند و این قطعاً در کنفرانس تهران اتفاق خواهد افتاد.

* آمادگی برای حضور در دانشگاه‌ها

وی در ادامه درباره حضور در دانشگاه و پاسخگویی به دانشجویان طبق فرموده رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: بنده همیشه در دانشگاه حضور پیدا می‌کنم و خودم و همکارانم در نیروی انتظامی هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

احمدی‌مقدم تاکید کرد: یکی از کارهای ما ارتباط با دانشجویان و دانشگاهیان است و اگر دانشجویان برای ما ظرفیت حضور ایجادکنند، از آن استقبال می‌کنیم.

کد مطلب: 3538
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *