۰
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۶

تاکید سازمان بازرسی بر ورود به پرونده واگذاری سرخابی‌ها

هنوز هیچ اقدام رسمی برای واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام نشده است با این حال سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرده که به این موضوع ورود خواهد کرد و بنابراین باید در جریان تمام مراحل آن باشد.
تاکید سازمان بازرسی بر ورود به پرونده واگذاری سرخابی‌ها
سال‌هاست که بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح شده است اما سال گذشته و از روزی که امیررضا خادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در بحث خصوصی‌سازی این دو باشگاه معرفی شد، موضوع مورد نظر وارد فازه تازه‌ای شد و شکل جدی‎‌تری به خود گرفت.

در همین راستا پیگیری‌هایی در یکی دو ماه پایانی سال گذشته انجام شد به خصوص اینکه بحث مطرح شده مبنی بر واگذاری سرخابی‌ها در بودجه سال ۹۲ وجود داشت و دولت هم مجاز به انجام آن بود اما طی این مدت کاری از پیش برده نشد تا اینکه امیررضا خادم اعلام کرد در قانون بودجه سال ۹۳ دولت مکلف شده تا انتهای سال این باشگاه‌ها را از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار کند.

به گفته خادم دغدغه وزارت ورزش و جوانان در رابطه با واگذاری پرسپولیس و استقلال این است که این کار به گونه‌ای انجام شود که سرخابی‌ها به واسطه واگذاری بتوانند در همه زمینه‌ها و به خصوص حوزه مدیریتی و مالی روند کاری بهتری نسبت به گذشته داشته باشند.

در هر صورت واگذاری پرسپولیس و استقلال یکی از کارهای مهمی است که امسال باید توسط وزارت ورزش و جوانان انجام شود اما با نظارت نهادهای نظارتی و از جمله سازمان بازرسی کل کشور؛ این سازمان تا به امروز ورود جدی به این پرونده نداشته چوم عملا کار خاصی انجام نشده است اما سازمان بازرسی تاکید کرده که پیگیر بحث واگذاری سرخابی‌هاست و قطعا به آن ورود خواهد کرد. بنابراین باید در جریان تمام مراحل کار قرار بگیرد.
کد مطلب: 38122
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *