۰
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۷

جنگ‌طلبی آمریکا با «آژاکس در عراق» به چالش کشیده می‌شود

نمایش «آژاکس در عراق» نوشته الیزابت مک‌لافین و کارگردانی جان فرمنش که نگاهی منتقدانه به جنگ‌ آمریکا در عراق دارد، از روز اول ماه ژوئن (11 خردادماه) در خانه نمایش سانتامونیکا در ایالات متحده آمریکا روی صحنه می‌رود.
جنگ‌طلبی آمریکا با «آژاکس در عراق» به چالش کشیده می‌شود
به نقل از هالیوود ریپورتر، جنگ آمریکا در عراق طی ۳ سال گذشته نتیجه‌ای جز کشته شدن بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر غیر نظامی عراقی و بیش از ۶ هزار ۵۰۰ نظامی و سرباز آمریکایی نداشته است.

الیزابت مک‌لافین با کنار هم قرار دادن داستان آژاکس یکی از بهترین سربازان آگاممنون بعد از آشیل و ماجرای ایستادگی نیروهای تازه‌وارد در عراق و گروهبانی غیر رسمی که بخش اعظمی از جوخه‌اش را زنان نظامی تشکیل داده‌اند، نمایشنامه «آژاکس در عراق» را با نگاهی منتقدانه به جنگ آمریکا در عراق و تأثیرات مخرب جنگ بر انسان‌ها نگاشته است.

طبق مطلب منتشر شده در هالیوودریپورتر، نمایشنامه «آژاکس در عراق» معرفی صریح هزینه‌های جنگ توسط الیزابت مک‌لافین نمایشنامه‌نویس است.

این نمایشنامه با کارگردانی جان فرمنش و حضور بازیگرانی چون استیون بیودین، اما دین، آلینا بولشاکوا، چلسی بریند، لورا کاولی و اریک نفیسی از روز اول ماه ژوئن (۱۱ خردادماه) در خانه نمایش سانتامونیکا روی صحنه خواهد رفت.
کد مطلب: 38806
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *