۰
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰

«پاگشا» ویژه زوج‌های جوان می‌آید/ واگذاری حقوق ویدیویی «کلاه قرمزی»

مدیر شبکه دو از پخش «کلاه قرمزی» در دو مناسبت جام جهانی و عید فطر و صدور مجوز ساخت 30 قسمت از آن در سال 94 خبر داد واعلام کرد ریاست سازمان صدا وسیما و معاون سیما برای منتفع شدن عوامل این مجموعه حقوق ویدئویی قسمت‌های پخش شده آن را به مدت یک سال به آنها داده‌اند.
«پاگشا» ویژه زوج‌های جوان می‌آید/ واگذاری حقوق ویدیویی «کلاه قرمزی»
علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما از برگزاری جشن بزرگی برای روزه اولی‌ها در این شبکه خبر داد و اظهار کرد: در جمعه آخر ماه شعبان جشن بزرگی برای روزه‌اولی‌ها تدارک دیده‌ایم و برای دختر خانم‌ها و آقا پسرهایی که امسال به ماه مبارک رمضان مشرف می‌شوند و توفیق روزه‌داری پیدا می‌کنند جشن بزرگی خواهیم گرفت.

«کلاه قرمزی» عید فطر هم می‌آید

وی افزود: گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما پر و پیمان به عرصه آمده و با بهره‌برداری از ظرفیت کودک این جشن را برگزار خواهد کرد. در تابستان نیز برنامه‌هایی سرشار از نشاط معنوی تقدیم مخاطبان خود خواهیم کرد. در ایام ماه مبارک رمضان هم برنامه‌های ویژه‌ای داریم از جمله اینکه برای عید فطر «کلاه قرمزی» ویژه این عید را خواهیم داشت.

مجوز ساخت «کلاه قرمزی ۹۴» در ۳۰ قسمت

مدیر شبکه دو سیما یادآور شد: با توجه به اینکه تا نیمه‌های ماه مبارک رمضان همزمان با بازی‌های جام جهانی است، شبکه خود را با این رویداد منطبق کرده تا برنامه‌های خوبمان تحت تاثیر این بازی‌ها قرار نگیرد. در عین حال به مقوله جام جهانی نیز با توجه به مخاطبانش خواهیم داشت. ۳۰ خرداد نیز زمان پخش «کلاه قرمزی» ویژه جام جهانی است. مجوز ساخت «کلاه قرمزی ۹۴» در ۳۰ قسمت نیز به تازگی صادر شده است.

بخشی‌زاده در پاسخ به مهر مبنی بر اینکه تعامل دو سویه با عوامل «کلاه قرمزی» و دادن مجوز برای انتشار قسمت‌های این مجموعه پرطرفدار در شبکه نمایش خانگی چطور شکل گرفته است؟ تصریح کرد: ما به دوستان هنرمند در «کلاه قرمزی» اجازه دادیم. این گروه،‌ بسیار محترم هستند و زحمات زیادی کشیده‌اند. سازمان صدا و سیما نسبت به کسانی که زحمت می‌کشند هیچ وقت بی توجه نیست.

حقوق ویدئویی یک ساله «کلاه قرمزی» به هنرمندانش داده شد

وی ادامه داد: بنابراین ریاست سازمان صدا و سیما و معاون سیما تصمیم گرفتند حقوق ویدئویی «کلاه قرمزی» را به صورت یک ساله به آنها بدهند و هر برنامه‌ای که از آنتن شبکه پخش خواهد شد، مالکیت حقوق ویدئویی آن به خود گروه تقدیم شده تا آنها منتفع شوند. رویه سازمان همواره اینگونه بوده و نسبت به افراد پرتلاش و ساعی خود ناسپاس نبوده است.

شبکه دو مجله‌های «پاگشا» و «بارداری» در می‌آورد

مدیر شبکه دو همچنین به معرفی برنامه‌های تازه این شبکه پرداخت و اظهار کرد: در حوزه خانواده مجله‌ای با نام «پاگشا» داریم که ویژه زوج‌هایی است که ازدواج آسان، ساده و به هنگام دارند. اکنون بخش مراسم ازدواج این عزیزان در مرحله تصویربرداری است و بعد از عید فطر این برنامه را خواهیم دید، به طوری که عروس و داماد و خانواده‌هایشان تشریف می‌آورند و هر جمعه توسط شبکه دو پاگشا می‌شوند.

بخشی‌زاده تأکید کرد: برنامه دیگر گروه خانواده «مجله بارداری» است که مسائل مربوط به زنان در خصوص بارداری را پوشش می‌دهد و روزهای پنجشنبه در یک ریتم تند پخش می‌شود و شامل تمام آن دانستنی‌هایی است که زنان باید هنگام بارداری در جریان آنها باشند.

تبلیغ لوازم التحریر پاک وظیفه ما است

وی در پایان درباره ادامه داشتن تبلیغات در برخی برنامه‌ها توضیح داد: تبلیغ اسباب بازی‌های منطقی و اصولی که متناسب با فرهنگ صحیح و سبک زندگی ایرانی اسلامی ما است و در دایره لوازم تحریر پاک قرار دارد، جزو وظایف ما به حساب می‌آید. جذب پول و حامی مالی هم جزو وظایف ما است. اما به محض دستور ریاست سازمان ما تمام برنامه‌هایی که حامی مالی داشتند قطع کرده و به سازمان‌های مربوطه اعلام کردید ما دیگر قادر به ادامه دادن این وضعیت نیستیم. رؤسای سازمان نیز از ما حمایت کردند تا این برنامه‌ها بدون حامی مالی به پخش خود ادامه دهند.
کد مطلب: 39313
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *