۰
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۱
برنز از دستان تقيان درآمد

کيانوش رستمي طلا را از دست داد

وزنه‌بردار دسته 85 کيلوگرم کشورمان به مدال نقره بازي‌هاي آسيايي دست يافت.
کيانوش رستمي طلا را از دست داد
در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی، امروز در دسته ۸۵ کیلو ۸ وزنه‌بردار به رقابت پرداختند که کیانوش رستمی با ثبت حد نصاب ۳۸۰ کیلوگرم در مجموع مدال نقره این دسته را از آن خود کرد.

کیانوش رستمی که با ۱۷۲ کیلوگرم در یک‌ضرب به کار خود پایان داده بود در حرکت نخست دوضرب خود موفق به مهار وزنه ۲۰۸ کیلوگرمی شد، اما در حرکت دوم وزنه ۲۱۲ کیلوگرمی را انداخت. رستمی در حرکت سومش موفق به مهار وزنه ۲۱۲ نشد.

وزنه‌بردار چین هم با مجموع ۳۸۱ کیلوگرم قهرمان شد و نماینده ازبکستان با ۳۶۹ کیلوگرم مدال برنز را کسب کرد.

رسول تقیان، دیگر نماینده کشورمان در این دسته که با ۱۶۳ کیلوگرم به کار خود در حرکات یک‌ضرب پایان داده بود در نخستین انتخاب خود در حرکت دوضرب وزنه ۱۹۷ کیلویی را بالای سر بُرد. وی در دومین تلاش خود نیز وزنه ۲۰۵ کیلوگرمی را مهار کرد، اما در بار سوم موفق به مهار وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی نشد تا با مجموع ۳۶۸ کیلوگرم و کسب عنوان چهارم به کار خود در این مسابقات پایان بدهد.

نتایج حرکات یک‌ضرب نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

رسول تقیان در نخستین انتخاب خود وزنه ۱۵۸ کیلویی را بالای سر برد. وی همچنین در دومین وزنه خود ۱۶۳ کیلو را انتخاب کرد که موفق نشد آن را مهار کند، اما در بار سوم این وزنه را بالای سر برد.

کیانوش رستمی در انتخاب اول خود وزنه ۱۶۶ کیلو را نتوانست بالای سر ببرد. وی در وزنه دوم خود ۱۶۶ کیلو را دوباره انتخاب کرد و موفق به مهار آن شد. وی همچنین در مهار وزنه سوم (۱۷۲ کیلو) موفق عمل کرد تا در پایان حرکات یکضرب صدرنشین شود. تقیان نیز در رده چهارم حرکات یک ضرب قرار گرفت.
کد مطلب: 41625
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *