۰
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱
اسکوچيچ نگران ستاره فولاد

خطر بيخ گوش سروش رفيعي

ماجراي کارت‌هاي معافيت جعلي و داراي ابهام همچنان حول باشگاه فولاد مي‌چرخد و در تازه‌ترين اخباري که از تيم به گوش مي‌رسد پاي سروش رفيعي هم به ميان کشيده شده است.
خطر بيخ گوش سروش رفيعي
ستاره فولاد هم به جمع بازيکناني که کارت پايان خدمت‌شان داراي ابهام است اضافه شده است. سروش رفيعي که مي‌توان از او به عنوان ستاره اين روزهاي فوتبال ايران نام برد و به واسطه‌ بازي‌هاي درخشانش به تيم ملي هم دعوت شده از سوي نظام وظيفه براي بررسي کارت نظام وظيفه‌اش دعوت شده است.

سروش رفيعي در اين مورد ادعا مي‌کند مشکلي ندارد و کارتش قانوني است: تاکنون دو بار کارتم چک شده است و مشکلي نداشته. معافيت من کفالت نگهداري از پدر است و تاييد شده است.

رفيعي در اين باره ادامه داد: من سابقه بازي در فجرسپاسي را هم در کارنامه‌ام دارم و اگر مشکلي براي کارتم وجود داشت همانجا حل مي‌کردم اما با توجه به اينکه معافيتم را گرفته بودم نيازي به اين مساله نبود.

دراگان اسکوچيچ که ستاره‌هاي تيمش را به اين دليل در اين فصل از دست داده، دلش نمي‌خواهد رفيعي را نيز از دست بدهد و نگران وضعيت اوست. با اين تفاسير بايد ديد ستاره فولاد در ديدار مقابل کره‌جنوبي در ليست تيم ملي قرار خواهد گرفت يا...
کد مطلب: 42965
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *