۰
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۰

ترس داعش از حضور عزاداران در کربلا

تهران - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور میلیونی عزاداران حسینی در کربلای معلی باعث ترس و وحشت داعش خواهد شد.
ترس داعش از حضور عزاداران در کربلا
سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حساسیت اربعین حسینی امسال نسبت به سالهای گذشته اظهار داشت: روز اربعین حسینی روز مانور شیعیان است و باید در این روز بزرگ دسته جات عزادارای شکوه اربعین را به رخ جهانیان بکشانند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: قطعا بزرگداشت روز اربعین حسینی باعث زنده نگه داشتن مکتب عاشورا و رساندن پیام حماسه قیام کربلا به سراسر جهان خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به انعکاس عزاداری روز اربعین در رسانه های مختلف خارجی عنوان کرد: این یک فرصت بزرگ برای معرفی ارزش های مکتب عاشورا به جهانیان خواهد بود و قطعا پخش تصاویر میلیونی عزاداران حسینی می تواند عظمت و قدرت شیعیان را به جهانیان ثابت کند.

وی با اشاره به تحرکات گروه تروریستی داعش ادامه داد: گروه تروریستی داعش تلاش دارد تا به مبانی و مکتب اهل بیت(ع) ضربه وارد کند و قطعا حضور میلیونی عزاداران حسینی در کربلای معلی باعث ترس و وحشت داعش خواهد شد و روند جنگ در این کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

نماینده مردم ورامین در مجلس با دعوت از آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان برای حضور در تجمع روز اربعین حسینی گفت: تجمع بزرگ اربعین حسینی با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی ورامین در میدان امام برگزار خواهد شد و از عموم مردم دعوت می شود تا در این مراسم حماسی شرکت کرده و بار دیگر با آرمان های امام حسین و شهدای کربلا تجدید پیمان کنند.
کد مطلب: 43536
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *