۰
پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵
آغاز اردو در مالزي زير نظر مربي جديد

بحرين به دنبال جبران شکست 6 - صفر

تيم ملي فوتبال بحرين، مرحله پاياني اردوي آماده سازي خود را در راه جام ملت هاي آسيا 2015 روز گذشته در پايتخت مالزي، کوالالامپور آغاز کرد.
بحرين به دنبال جبران شکست 6 - صفر
شاگردان "مرجان عید" مربی جوان بومی بحرین پس از استقرار در هتل، نخستین جلسه تمرین خود را در زمین آکادمی فوتبال مالزی برگزار کردند.

امید اول تیم ملی فوتبال بحرین در خط دفاع و کاپیتان این تیم، "محمد حسین"، پس از بازی تیمش النصر عربستان (رقیب پرسپولیس در جام قهرمانان باشگاه های آسیا) با الشوعالا در یک چهارم نهایی جام ولیعهد عربستان امروز به اردو می پیوندد. این مدافع ۳۴ ساله و یک متر و ۸۶ سانتیمتری تجربه بازی در ام صلال قطر، القادسیه کویت، الهلال بحرین، الاتحاد و النجمه عربستان را نیز در کارنامه دارد. نکته جالب درباره این بازیکن اینکه وی در ۱۳ تیم باشگاهی مختلف بازی کرده است و از سال ۲۰۱۲ به النصر پیوسته است. وی در ۱۳۸ بازی ملی ۱۰ گل به ثمر رسانده است. این بازیکن در ۱۰ بار رویارویی با تیم ملی کشورمان تجربه ۴ شکست، ۳ مساوی و ۳ پیروزی را دارد و در شکست شش بر صفر بحرین برابر ایران در سال ۲۰۱۱ جزو مدافعان اصلی تیمش بود. این بازیکن در این فصل در ۱۰ بازی تیمش حضور داشته که حاصل آن یک کارت زرد و یک کارت قرمز بوده است.

بحرین پس از اردوی مالزی، روز شنبه آینده به شهر بالارات استرالیا می رود تا روز ۳۱ دسامبر برابر عربستان و روز ۴ ژانویه برابر اردن آخرین دیدارهای تدارکاتی خود را پیش از شروع مسابقات انجام دهد.

برای تیم ملی بحرین تا قبل از رسیدن به استرالیا دو جلسه تمرینی پیش بینی شده است که جلسه اول آن تمرینات بدنسازی زیر نظر مربی بدنساز برزیلی "ژوزه کارلوس" است.

۲۳ بازیکن اصلی بحرین در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ عبارتند از:
سید محمد جعفر، ولید الحیام، عبدالوهاب علی، عبدالله عبدو، اسماعیل عبداللطیف، حسین بابا (المحرق)، حمد الدوسری، راشد الحوطی، محمد دعیج، سید ضیاء سعید، سید أحمد جعفر "کریمی، عبدالله شلال، محمد الطیب (الرفاع)، عبدالله هزاع، فیصل بودهوم، عبدالله یوسف (الرفاع الشرقی)، عبدالوهاب المالود (الحد)، سامی الحسینی (البسیتین)، أشرف وحید (المنامه)، محمد حسین (النصر عربستان)، فوزی عایش (السیلیة قطر)، جیسی جون (بازیکن نیجریه ای الاصل مسیمیر قطر)، و عبدالله عمر (بدون باشگاه).

تیم ملی فوتبال بحرین با رتبه ۱۲۲ فیفا، در گروه سوم جام ملت های آسیا با تیم های ملی امارات، قطر و تیم ملی کشورمان همگروه است و در روزهای ۱۱، ۱۵ و ۱۹ ژانویه به ترتیب با تیم های ایران، امارات و قطر رو در رو خواهد شد.
کد مطلب: 43843
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *