۰
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۳

«لامپ 100» در صدر

فیلم «لامپ 100» که بعد از پایان جشنواره سی و دوم بر روی پرده رفت با فروش 109 میلیونی هفته گذشته در صدر جدول پر فروش‌ها قرار گرفت.
«لامپ 100» در صدر
سعید آقاخانی این بار با یک فیلم جدی به سینماها پاگذاشت. آخرین ساخته او با بازی محسن تنابنده و ساره بیات توانست با فروش بالای هفته گذشته‌اش به فروش کل ۲۲۷ میلیون تومانی برسد.

مرد معتادی به نام فرزین که یک همسر و دو فرزند دارد، معتاد به مواد مخدر است و این اعتیاد باعث ایجاد توهم‌های مختلف در زندگی او شده است. او که همسر و فرزندانش را دوست دارد، برای فرار از اعتیادش تصمیم به ترک می‌گیرد اما هربار عهدش را می‌شکند تا...

صدرنشینی «لامپ ۱۰۰»

«تمشک» فیلم دیگری بود که همزمان با «لامپ ۱۰۰» اکران شد. فیلم سامان سالور در رتبه دوم تازه‌های اکران ایستاده اما فاصله زیادی با رتبه اول دارد.

«تمشک» که حال با بازی مهدی پاکدل و نیکی کرمی بر روی پرده سینماست توانسته ۵۲ میلیون در هفته دوم اکرانش فروش کند و به فروش ۱۰۲ میلیونی برسد.

سامان سالور داستان دو زوج ناباور را روایت کرده که تصمیم گرفته‌اند از راه اجاره رحم بچه دار شوند. آنان به زن جوانی به نام رضوان بر می‌خورند.

صدرنشینی «لامپ ۱۰۰»

رتبه سوم فروش سینماها نیز به فیلم «همه چیز برای فروش» اختصاص دارد. این فیلم توانسته در هفته گذشته ۲۱ میلیون فروش داشته باشد. با این حساب آخرین ساخته امیر حسین ثقفی که فیلم «مردی که اسب شد» را هم در فیلم‌های جشنواره اخیر داشت به فروش ۵۰ میلیونی رسیده است.

«همه چیز برای فروش» داستان مرد جوان کارگری است که سرپرستی خانواده‌اش را بر عهده دارد. او سعی دارد تا برای برادر سرباز کوچکترش در همان کارگی که مشغول است کاری دست و پا کند. صابر ابر، مریلا زارعی, ساعد سهیلی، جواد عزتی و حبیب رضایی در این فیلم بازی کرده‌اند.

صدرنشینی «لامپ ۱۰۰»

در این میان «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» هم به تازه‌های اکران اضافه شده است. ساخته ابراهیم ابراهیمیان فیلمی ملودرام و اجتماعی است که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر هم حضور داشته است.

ریحان و طاها به واسطه یک آگهی در روزنامه مشغول پرستاری از پیرمردی به نام منوچهر آصف هستند. اما اتفاقاتی در خانه می‌افتد که آنان را بر سر دو راهی تصمیم گیری قرار می‌دهد. صابر ابر و نازنین بیاتی نقش‌های اول این فیلم هستند.
کد مطلب: 44876
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *