۰
چهارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵

گل‌محمدی: آقای ضیایی من را حلال کن

يحيي گل محمدي سرمربي جوان ذوب آهن در مصاحبه ويدئويي با ورزش سه حرف هاي جالبي زد که مي توان از حلاليت طلبيدن او از محمد حسين ضيايي سرمربي سابق صبا اشاره کرد.
گل‌محمدی: آقای ضیایی من را حلال کن
یحیی گل محمدی در مصاحبه نوروزی  برای اولین بار صحبت هایی جلوی دوربین گفت که خواندنش خالی از لطف نیست:

پشیمانم آقای ضیایی من را حلال کن

او در جواب اینکه دوست دارید از چه کسی حلالیت بگیرید،گفت: زمانی که در صبا بازی می کردم سرمربی مان آقای ضیایی بودند که متاسفانه بین ایشان و یکی از بچه های تیم مشکلاتی بوجود آمد و ما به عنوان بازیکن طرف بازیکنان را گرفتیم.در آن مقطع کارم اشتباه بود و همین جا از ایشان عذرخواهی می کنم و امیدوارم عذرخواهی من را بپذیرند. همیشه در دلم مانده بود که از آقای ضیایی عذرخواهی کنم چون فکر می کنم همیشه حق با مربی باشه.امیدوارم من را حلال کنند و شاید در آن زمان دوست داشتم تغییر و تحولاتی ایجاد شود اما الان واقعا پشیمان هستم و امیدوارم آقای ضیایی عزیز از طریق این مصاحبه صحبت های من را بشنود ومن را حلال کند.

پنالتی بدی در جام ملت های ۲۰۰۴ زدم

گل محمدی در مورد اینکه از انجام چه کاری در گذشته پشیمان هم هست،گفت:در بازی های جام ملت های ۲۰۰۴ که اگر در نیمه هایی می بردیم فینال می رفتیم البته فکر می کنم نزدیک ۸۰ دقیقه جلوی چین ۱۰ نفره بازی کردیم و داوری هم کاملا یک طرفه بود و ما توانستیم در ۹۰ دقیقه بازی را صفر-صفر تمام کنیم.در ضربات پنالتی قبل از من ایمان مبعلی یک پنالتی خراب کرد که روحیه من هم بهم ریخت ولی ضربه خوبی نزدم و اگر به عقب برمی گشتیم یا پنالتی را نمی زدم یا چیپ نمی زدم.

همیشه عاشق پرسپولیس می مانم

وقتی از گل محمدی سوال شد که دوست نداشتی سرمربی پرسپولیس می شدی،پاسخ داد: دوست ندارم در این مورد زیاد صحبت کنم.پرسپولیس در حال حاضر مربی و مدیرعامل دارد و صحبت کردن هیچ کمکی به این تیم نمی کند.ما پیشکسوتان پرسپولیس همیشه عاشق این تیم هستیم و خواهیم بود و چه این کادر فنی باشد و چه کادر دیگری همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت داشتم و الان هم دارم.امیدوارم در بازی هایی آسیایی بتوانند صعود کنند و فکر می کنم لیگ را از دست داده باشند.

آرزویم گرفتن جام حذفی است

ما فینال جام حذفی را در پیش داریم و باید با نفت تهران که یکی از تیم های خوب ماست بازی کنیم و بردن در این بازی و گرفتن جام می تواند خیلی ارزشمند باشد.این اولین جامی می شود که من توانستم کسب کنم و امیدوارم به آرزویم برسم.آرزوی سلامتی هم برای همه دارم.
کد مطلب: 45057
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *