۰
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۷

معاون اول رييس‌جمهور:ساخت مسكن مهر در كشور يك انقلاب بود

معاون اول رييس‌جمهور صبح امروز در مراسم افتتاح ده هزار و ۱۲۲ مسكن مهر در استان تهران با اشاره به اين‌كه ساخت مسكن مهر در كشور يك انقلاب بود، گفت: در واقع مسكن مهر دست دلالان در زمينه مسكن را بست.
 محمدرضا رحيمي كه در مجموعه مسكن مهر ضياءآباد اسلام‌شهر حضور پيدا كرده بود و در جمع مردم اين منطقه سخن مي‌گفت، با ابراز خرسندي از افتتاح واحدهاي مسكوني مهر اظهار داشت: از خداوند مي‌خواهم كه شما عزيزان شادمانه در اين خانه‌ها زندگي كنيد و در واقع زندگي پر از عشق و محبت در اين منازل مسكوني داشته باشيد.

وي با اشاره به اين كه امروز بيش از ده هزار واحد مسكن مهر در استان تهران افتتاح شده گفت: انشاءالله چند هفته ديگر نيز در حضور رييس‌جمهور هزاران واحد ديگر نيز تحويل كساني خواهد شد كه در مسكن مهر ثبت‌نام كرده‌اند.

وي با بيان اين‌كه ساخت مسكن مهر در كشور يك انقلاب بود كه به مديريت دولت آقاي احمدي‌نژاد آغاز شد، اظهارداشت: تا كنون بيش از ۴ ميليون و ۱۱۰ هزار واحد مسكوني مهر در سراسر كشور در شهرها و روستاها در اين مدت ساخته شده و تحويل مالكان آن شده و مابقي نيز انشاءالله در ماه‌هاي آينده در سراسر كشور تحويل كساني كه ثبت‌نام كرده‌اند، داده خواهد شد.

وي با تاكيد بر اين‌كه ساخت مسكن مهر يك انقلاب بزرگ در زمينه مسكن است، گفت:‌ اگر اين اتفاق رخ نمي‌داد، براي فاقدين مسكن دشوار بود كه بتوانند صاحب مسكن شوند .

رحيمي ادامه داد: اخلال‌گران و كساني كه به دنبال سود و غارت بودند هر روز قيمت‌هاي مسكن را به صورت روزانه بالا مي‌بردند و مي‌خواستند قيمت‌هاي آن را به عدد نجومي برسانند به نحوي كه حتي افراد در خواب هم نبينند كه فاقد مسكن هستند، ولي امروز اتفاق مباركي رخ داده و دست دلالان در اين زمينه بسته شده است.

وي با بيان اين‌كه در اين دولت تعداد قابل توجهي از مردم در سراسر كشور صاحب مسكن شده‌اند، گفت: امروز كليه كساني كه فاقد مسكن بوده‌اند و در مسكن مهر ثبت‌نام كرده‌اند به آرزوي خود در زمينه داشتن مسكن رسيده‌اند و يا به زودي خواهند رسيد.

وي گفت:‌اميدواريم كه اين نهضت در زمينه ساخت مسكن در دولت‌هاي بعدي نيز دنبال و پيگير شود.

رحيمي در ادامه با بيان اين‌كه خداوند را سپاسگذاريم كه در اين دولت توفيق پيدا كرديم خدمتگزار مردم باشيم به ساخت برخي از پروژه‌هاي ديگر در اسلامشهر در كنار ساخت مسكن در اين منطقه اشاره كرد و گفت: طبق آنچه كه مسوولان مربوط گفته‌اند ظرف‌ ماههاي ديگر و يا ابتداي سال آينده مردم عزيز اسلامشهر صاحب مترو نيز خواهند شد.

در اين مراسم علاوه بر معاون اول رييس‌جمهور نيكزاد وزير راه و شهرسازي و همچنين تمدن استاندار تهران و تعدادي از مقامات شهرستان اسلامشهر حضور داشتند.

بنابراين گزارش از ده هزار و ۱۲۲ مسكن مهر افتتاح شده در تهران سه هزار واحد آن در شهرستان اسلامشهر قرار دارد.
کد مطلب: 6365
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *