۰
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۵

اسرائیل: آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند ما خواستیم با اوباما دیدار کنیم

پس از آنکه کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای منکر دریافت درخواست «نتانیاهو» برای دیدار با «اوباما» شد، یک مقام اسرائیلی آمریکا را به دروغگویی در این رابطه متهم کرد.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، مقامات اسرائیلی امروز دولت آمریکا را به دروغگویی در موضوع عدم وجود درخواستی از آمریکا برای دیدار «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی و باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا، متهم کردند.

اعلامیه اسرائیلی‌ها ادامه‌ای است بر تنش‌های دیپلماتیک میان آمریکا و رژیم‌صهیونیستی که موضوع برنامه هسته‌ای ایران، جرقه اولیه آن بوده است.

یک مقام ارشد کابینه رژیم‌صهیونیستی در مصاحبه با خبرگزاری «دی‌پی‌ای» آلمان گفته است: «ما درخواست کردیم تا دیداری در حاشیه نشست عمومی سازمان ملل در نیویورک انجام شود، و حتی پیشنهاد کردیم که نخست‌وزیر (نتانیاهو) می‌تواند به واشنگتن هم برود».

این بحث در حالی مطرح می‌شود که «تامی ویتور» سخنگوی کاخ سفید امروز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که اسرائیل هیچ درخواستی برای انجام چنین دیداری نداشته است.

بیانیه کاخ سفید پس از آن منتشر شد که روز گذشته یک روزنامه صهیونیستی از رد درخواست نتانیاهو برای دیدار با اوباما خبر داد.
کد مطلب: 6537
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *