۰
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۴
کاندیدای جمهوری خواه آمریکا:

رفتار اوباما با اسرائیلی ها تمسخرآمیز است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، باراک اوباما را به رفتار تمسخرآمیز با مقامات اسرائیلی متهم کرد و ساکنان سرزمین‌های اشغالی را شایسته بهترین‌ها دانست.
رفتار اوباما با اسرائیلی ها  تمسخرآمیز  است
به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونت، میت رامنی پیش از اولین سفر رسمی خود به خارج از آمریکا، در جمع کهنه سربازان جنگ‌های خارجی در نوادا، باراک اوباما را به «رفتار سطح پایین و نخ‌نما» با مقامات اسرائیلی متهم کرد و گفت: مردم اسرائیل شایسته بهتر از این هستند.

وی افزود: اوباما صرفا مایل به سخنرانی برای مقامات اسرائیلی است و به این طریق آنها را به تمسخر می‌گیرد و موقعیت آنها را زیر سوال می‌برد. حتی در سازمان ملل نیز برای خشنودی دشمنان اسرائیل، به گونه سخن می‌گوید که گویی نزدیک‌ترین متحد ما در خاورمیانه، برای ما مشکل‌ساز است.

رامنی با بیان مطالب فوق ادامه داد:‌ مردم اسرائیل شایسته بهتر از آن چیزی هستند که رهبر جهان آزاد (آمریکا) به آنها عطاء کرده است. لحن تهدید،‌ توهین و اتهام در سازمان ملل متحد نباید هرگز در کلام رییس جمهور آمریکا بگنجد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا نمی‌تواند در خاورمیانه بی‌طرفانه عمل کند،‌ اظهار داشت:‌ قصد دارم از مصر بخواهم در ازای دریافت کمک، به توافق صلح خود با اسرائیل پایبند بماند.

این کاندیدای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد: متعهد می‌شوم مانع ایران در تولید سلاح هسته‌ای شوم. غنی‌سازی ایرانی‌ها باید کاملا متوقف شود. من نیز از هر وسیله لازم برای حفاظت از آمریکا و منطقه در قبال ایران هسته‌ای استفاده می‌کنم.

میت رامنی سپس گفت: خیلی ساده است. اگر نمی‌خواهید آمریکا قدرتمندترین کشور روی زمین باشد،‌ من نمی‌توانم رییس جمهور شما باشم. شما باید همین رییس جمهور کنونی را انتخاب کنید.
کد مطلب: 719
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *