۰
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰

سوتی های جنجالی ستارگان هالیوود

برای همه ما اتفاق افتاده که گاهی خرابکاری کنیم یا به قول معروف سوتی دهیم. به عنوان مثال برای فردی دست تکان داده ایم، در صورتی که او با ما کاری نداشته یا این که لباس مان را برعکس پوشیده ایم و با نگاه های متعجب اطرافیان تازه به خود آمدیم. اگر چه این سوتی ها برای خود ما آزاردهنده است اما برای دیگران بسیار سرگرم کننده می باشد به طوری که تا مدت ها از یاد آوری آن خنده بر لب هایشان می نشیند. این اتفاق ها حتی برای ستارگان هالیوود هم رخ می دهد. گاهی خرابکاری آنها به قدری بوده که دوست دارند به گذشته باز گردند و آن صحنه را از زندگی شان حذف کنند. برای همه ما اتفاق افتاده که گاهی خرابکاری کنیم یا به قول معروف سوتی دهیم. به عنوان مثال برای فردی دست تکان داده ایم، در صورتی که او با ما کاری نداشته یا این که لباس مان را برعکس پوشیده ایم و با نگاه های متعجب اطرافیان تازه به خود آمدیم. اگر چه این سوتی ها برای خود ما آزاردهنده است اما برای دیگران بسیار سرگرم کننده می باشد به طوری که تا مدت ها از یاد آوری آن خنده بر لب هایشان می نشیند. این اتفاق ها حتی برای ستارگان هالیوود هم رخ می دهد. گاهی خرابکاری آنها به قدری بوده که دوست دارند به گذشته باز گردند و آن صحنه را از زندگی شان حذف کنند. اگر شما هم دوست دارید با خنده دارترین سوتی های ستارگان هالیوود آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.
سوتی های جنجالی ستارگان هالیوود
برای همه ما اتفاق افتاده که گاهی خرابکاری کنیم یا به قول معروف سوتی دهیم. به عنوان مثال برای فردی دست تکان داده ایم، در صورتی که او با ما کاری نداشته یا این که لباس مان را برعکس پوشیده ایم و با نگاه های متعجب اطرافیان تازه به خود آمدیم.
اگر چه این سوتی ها برای خود ما آزاردهنده است اما برای دیگران بسیار سرگرم کننده می باشد به طوری که تا مدت ها از یاد آوری آن خنده بر لب هایشان می نشیند. این اتفاق ها حتی برای ستارگان هالیوود هم رخ می دهد. گاهی خرابکاری آنها به قدری بوده که دوست دارند به گذشته باز گردند و آن صحنه را از زندگی شان حذف کنند. برای همه ما اتفاق افتاده که گاهی خرابکاری کنیم یا به قول معروف سوتی دهیم. به عنوان مثال برای فردی دست تکان داده ایم، در صورتی که او با ما کاری نداشته یا این که لباس مان را برعکس پوشیده ایم و با نگاه های متعجب اطرافیان تازه به خود آمدیم.
اگر چه این سوتی ها برای خود ما آزاردهنده است اما برای دیگران بسیار سرگرم کننده می باشد به طوری که تا مدت ها از یاد آوری آن خنده بر لب هایشان می نشیند. این اتفاق ها حتی برای ستارگان هالیوود هم رخ می دهد. گاهی خرابکاری آنها به قدری بوده که دوست دارند به گذشته باز گردند و آن صحنه را از زندگی شان حذف کنند. 
اگر شما هم دوست دارید با خنده دارترین سوتی های ستارگان هالیوود آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.
1. افتادن کیتی پری داخل کیک
در سال 2008، کیتی پری تصمیم گرفت تا به اجرای مراسم «MTV’s Latin America Awards» خود در مکزیک، کمی خلاقیت دهد. از این رو او کیکی را روی استیج قرار داد و به روی آن شیرجه زد. اما بعد از بلند شدن از روی آن نتوانست خودش را کنترل کند و به مدت چند دقیقه روی صحنه لیز خورد. او حتی از یکی از نوازنده ها برای بلند شدن کمک گرفت اما باز هم نتوانست بایستد و با مخ چندین بار روی زمین افتاد. در نهایت چند نفر از عوامل پشت صحنه به کمک او آمدند تا بتوانند او را از روی زمین بلند کنند.
2. برخورد کانیه وست با تابلویی در خیابان
چه کسی برخورد کانیه وست با یکی از تابلوهای خیابانی را در سال 2013 از یاد می برد؟ نه تنها ما، بلکه خود کانیه نیز آن روز را از یاد نخواد برد. او به همراه کیم کارداشیان در حال خروج از رستورانی بود، اما از آنجا که سرش را پایین گرفته بود و جلویش را نمی دید، با سر به تابلویی برخورد کرد. این صحنه توسط دوربین خبرنگاران ضبط و پخش و تا مدت ها سوژه مردم شد.

3. کرم پودر سفید آنجلینا جولی
در مراسم رونمایی از فیلم «The Normal Heart» به تهیه کنندگی براد پیت، آنجلینا جولی نیز حضور داشته و براد را همراهی می کرد. این همراهی با اتفاقی عجیب همراه بود. آنجلینا جولی در این مراسم لباسی مشکی به تن داشت اما آرایش ساده او سوژه شده بود چرا که روی صورت او آثار پودر سفید رنگی باقی مانده بود که همین مسئله توسط عکاسان شکار شد.
در واقع کرم پودر سفید رنگ او آنقدر روی صورت اش واضح بود که برای همه جای سوال داشت که چطور خود آنجلینا متوجه آن نشد. در هر صورت، خبرنگاران عکس او را منتشر کردند تا ثابت کنند که این ستاره هالیوودی نیز گاهی اشتباه می کند.

4. صدا زدن اشتباه برنده بهترین فیلم در اسکار 2017
در مراسم اسکار سال 2017 اتفاق نادری روی داد. با همه دقت و حساسیتی که برای انتخاب و نحوه اعلام فیلم های برنده و اجرای این برنامه به خرج داده می شود، جایزه اسکار مهمترین بخش، یعنی بهترین فیلم، به اشتباه به فیلم «لالا لند» و به عوامل آن اهدا شد. البته مسئولین بلافاصله روی سن متوجه اشتباه خود شدند و جایزه را از عوامل فیلم لالا لند پس گرفته و به برنده واقعی یعنی فیلم «مهتاب» دادند.

5. پریدن تام کروز روی مبل حین مصاحبه

اگر چه تام کروز و کیتی هولمز از هم جدا شده اند اما ما لحظات عاشقانه آنها را از یاد نمی بریم. یکی از رفتارهای عجیبی که تام کروز برای ثابت کردن عشق اش به کیتی نشان داد، در مصاحبه ای بود که در سال 2005 با اپرا وینفری داشت.
در حین مصاحبه، او ناگهان به روی مبل رفت تا هیجانش را به دیگران نشان دهد. مردم از رفتار او شوکه شدند. البته این تمام ماجرا نبود، او بارها در طول مصاحبه، دست های اپرا را در دستانش گرفت تا از هیجانش بکاهد یا حتی به پشت صحنه رفت تا کیتی را دل آغوش بگیرد و از دلتنگی اش بکاهد.

6. خیس کردن لباس فرگی در کنسرت
یکی از بدترین اتفاق ها سر ستاره ای با نام فرگی افتاد. او در کنسرتی که در سال 2005 داشت، نتوانست خودش را کنترل کند و روی صحنه شلوارش را خیس کرد. این ستاره در دفاع از خودش می گوید: «آن روز ما ساعات زیادی را در راه بودیم، ترافیک هم زیاد بود، از این رو دیر به کنسرت رسیدیم و من مجبور بودم که سر ساعت روی سن ظاهر شوم. زمانی که وارد صحنه شدم، استرس و فشار زیادی به من وارد شد به طوری که نتوانستم خودم را کنترل کنم و شلوارم را خیس کردم. این یکی از بدترین اتفاقات زندگی من بود که مطمئنا هیچ زمانی دیگری پیش نخواهد آمد.»
7. سلفی پاریس هیلتون در دستشویی
سلفی بازها می دانند که برای گرفتن یک سلفی خوب، کجا را انتخاب کنند اما گویا پاریس هیلتون در این کار تخصصی ندارد. او در سال 2014، یک سلفی از خودش منتشر کرد که عکس العمل های منفی زیادی را به همراه داشت. اگر چه سلفی او به تنهای زیبا بود اما اگر به جزییات او دقت می کردید، دستمال کاغذی را می دیدید که ثابت می کرد این ستاره هالیوودی در دستشویی از خودش عکس گرفته است. به نظر شما دستشویی هر چقدر هم که تمییز و زیبا باشد، آیا مکان مناسبی برای سلفی گرفتن می باشد؟! 

8. تحویل نگرفتن کشا توسط جری ساینفلد
سال گذشته جری ساینفلد، بازیگر آمریکایی، کشا را از خودش ناامید کرد. ماجرا از این قرار بود که کشا در مراسم « Night of Laughter & Song» که در واشنگتن برگزار شد، به سمت جری رفت تا او را در آغوش بگیرد. در آن زمان جری در حال مصاحبه بود، از این رو درخواست او را رد کرد و از او دور شد. او حتی به گزارشگرش گفت که این خانم را نمی شناسد. 
جری بعدها دلیل این رفتارش را توضیح داد: «من وسط یک مصاحبه بودم که کشا به من نزدیک شد و خواست مرا در آغوش بگیرد. اما من دوست ندارم غریبه ها را در آغوش بگیرم. سلام و احوالپرسی وظیفه من است اما بیشتر از آن در سبک زندگی من جایی ندارد.»  

9. پاره شدن لباس سوفیا در مراسم جوایز امی
سوفیا یکی از بدشانس ترین های مراسم جوایز امی در سال 2012 بوده است، از این رو که درست 20 دقیقه قبل از این که بخواهد روی سن برود و جایزه اش را دریافت کند، لباسش پاره شد. او عکسی از لباس پاره اش را در توییتر منتشر کرد و زیر آن نوشت: «بله، این اتفاق درست 20 دقیقه قبل از موفقیت من افتاد.»
اما خوشبختانه تیمی از خیاطان لباس در آنجا حضور داشتند تا در چنین مواقعی به داد ستاره ها برسند. آنها موفق هم شدند، به طوری که سوفیا توانست در زمان معین به روی صحنه برود و جایزه اش را دریافت کند.


 
کد مطلب: 85585
برچسب ها: هالیوود
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *