۰
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴

پنجره پرسپولیس باز نخواهد شد

«محمدرضا حاجی بیگی» عضو هیات مدیره و معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، گفت: با توجه به اخبار غیررسمی دریافتی، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز نخواهد شد.
«محمدرضا حاجی بیگی» عضو هیات مدیره و معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، گفت: با توجه به اخبار غیررسمی دریافتی، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز نخواهد شد.
حاجی بیگی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: صبح امروز اخبار غیررسمی در خصوص رای فیفا در رابطه با باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به دست ما رسید که متاسفانه طبق آن محرومیت ما بخشیده نخواهد شد و تا نیم فصل اجازه جذب بازیکن نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: این مساله هنوز به صورت مکتوب به دست وکیل باشگاه نرسیده و به احتمال زیاد به زودی به صورت رسمی نیز به باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد. متاسفانه اولین وکیلی که ما در خصوص این پرونده گرفتیم اشتباهات فراوانی داشت و در شرایطی که طرف دعوای پرسپولیس، باشگاه ریزه اسپور نبود از آنها شکایت کرد و این باعث شد نتوانیم رای فیفا را تغییر دهیم.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: به زودی از این وکیل به مراجع بین المللی قضایی شکایت خواهیم کرد تا به خاطر تخلفاتی که صورت داده خسارت باشگاه پرسپولیس را واریز نماید.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با شرایط این تیم تصریح کرد: خوشبختانه با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه توانستیم شرایط خوبی را رقم بزنیم و برانکو نیز از این وضعیت رضایت دارد.
وی تصریح کرد: امروز «محمد انصاری» هم قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به مدت سه فصل تمدید کرد و دیگر خیالمان از بابت بازیکنان فصل گذشته راحت است.
حاجی بیگی در مورد آخرین شرایط جذب «سروش رفیعی» نیز اظهار داشت: حضور این بازیکن از نیم فصل دوم قطعی شده است و با این شرایط توانستیم تمام بازیکنان مد نظر «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس را جذب کنیم.
وی تاکید کرد: اطمینان داشته باشید پرسپولیس قوی تر از همیشه کار خود را شروع خواهد کرد و هدف ما در این فصل موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تکرار قهرمانی خود در لیگ برتر است.
عضو هیات مدیره پرسپولیس در رابطه با برگزار دیدار سوپر جام میان پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: باشگاه ما هیچ مشکلی با برگزاری این مسابقه ندارد.
کد مطلب: 88930
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *