۰
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰

ام‌باپه رئالیها را ناامید کرد

ستاره جوان تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه به شایعه حضور خود در رئال مادرید پایان داد و تاکید کرد که در پاری ‌سن‌ ژرمن باقی خواهد ماند.
ستاره جوان تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه به شایعه حضور خود در رئال مادرید پایان داد و تاکید کرد که در پاری ‌سن‌ ژرمن باقی خواهد ماند.
 به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، کیلیان ام‌باپه، جام جهانی بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. این بازیکن جوان در دیدار فینال برابر کرواسی هم گلزنی کرد تا در قهرمانی خروس ها برای دومین بار در تاریخ نقش داشته باشد.
خبرهای زیادی درباره احتمال حضور ام‌باپه در رئال مادرید به گوش می‌رسید اما این بازیکن تاکید کرد که به حضورش در پاری ‌سن‌ ژرمن ادامه‌   خواهد داد. ستاره جوان تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه، گفت‌:  100 درصد در پاری ‌سن‌ ژرمن باقی می‌مانم و این تیم را ترک نخواهم کرد. من هنوز در آغاز راه هستم و باید به تلاش خودم ادامه دهم. مثل همیشه بازی کردم. گلزنی در فینال جام جهانی حس عجیبی دارد و بسیار ویژه‌ و خاص بود.
او ادامه‌ داد: برای پیروزی باید به توانایی و قدرت خود ایمان داشت، چرا که تنها داشتن مهارت کافی نیست. ایمان داشتن به توانایی خود شرط نخست پیروز شدن است. کسی که اعتماد به نفس بیشتری دارد در نهایت پیروزی می‌شود. از  همان ابتدای جام جهانی به توانایی خودمان ایمان داشتیم و همین باعث شد تا جام جهانی را بالای سر بریم.
ام‌باپه بعد از گلزنی در دیدار فینال جام جهانی 2018 روسیه به کم سن و سال‌ترین بازیکن بعد از پله در تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد که توانسته در فینال گلزنی کند. از  این بازیکن جوان به عنوان جایگزین کریستیانو رونالدو در رئال مادرید یاد می‌شد اما  ظاهرا او در شرایط کنونی به دنبال تغییر باشگاه نیست.
کد مطلب: 90520
برچسب ها: رئال مادرید
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *