۰
سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۰

صداوسیما و بی‌اعتنایی به مخاطبان

کرم محمدی
صداوسیما و بی‌اعتنایی به مخاطبان
هفتم اسفند ماه خبری بر روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت که براساس آن آقای خطیبی مدیر عامل شرکت ایران خودرو بدستور آقای رئیسی رئیس جمهور محترم عزل شده است.
علت را نیز واگذاری خارج از ضابطه خودرو به برخی از سازمان‌ها اعلام کرده‌اند. اینکه اگر مدیر و مسئولی برای انجام اموراتی خارج از ضوابط مورد بازخواست قرار بگیرد و در نهایت عزل گردد، شایسته تقدیر است.
اما ای کاش این مدیر برکنار شده را به سیمای جمهوری اسلامی ایران دعوت می‌کردند و در یک برنامه زنده نام سازمان‌هایی که وی به آنها خارج از ضابطه خودرو واگذار کرده است را اعلام می‌نمود.
آنگاه رئیس جمهور محترم مدیران دستگاه‌هایی را که به خود اجازه داده‌اند تا برخلاف قواعد و دستورالعمل‌ها مبادرت به در خواست واگذاری خودرو به دستگاه تحت مدیریت خویش نموده‌اند، نیز مورد بازخواست قرار داده و عزل می‌نمودند.
از طرف دیگر خبرنگاران صداوسیما روز بعد از عزل آقای خطیبی، میکروفون بدست در خیابان از چند نفر از هموطنان مصاحبه گرفته و همگی از اقدام رئیس جمهور تقدیر و تشکر کردند.
عجیب آنجاست که طراحان و تدوین کنندگان چنین برنامه‌هایی در صداوسیما بجای پرداختن به مسائل مهم جامعه که مردم با پوست و گوشت و استخوان خویش آنها را لمس و هر روز با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند، دنبال  سوزه‌های دست چندم می‌گردد.
آیا بهتر نبود صداوسیما بجای جویا شدن نظرات مردم نسبت به دستور آقای رئیس جمهور برای عزل یک مدیر، از آنها سوال می‌کرد که آیا از قیمت  و کیفیت خودروهای داخلی راضی هستند؟ آیا بهتر نبود تا از مسئولان و شخص آقای رئیس جمهور محترم سوال می‌کردند که چرا خودروهای چینی در کشور ما نسبت به کشورهای همسایه و از جمله همین پاکستان و عراق حداقل بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون گران‌تر به فروش می‌رسند؟!
بودجه صداوسیما از جیب مردم ایران تامین می‌شود و بی اعتنایی به مخاطبان، حیف و میل پول کسانی است که بخشی از آنها برای امرار معاش خویش، با هزاران مشکل دست به گریبانند.
کد مطلب: 190599
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *