۰
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

رونمايي از پيوند آل سعود و منافقين

منافقين، گروه مسلحي هستند که در اواخر دهه 40 به منظور مبارزه با حکومت محمدرضا شاه پهلوي تشکيل گرديد. قبل از سال 57 اين گروه را گروهي مارکسيستي مي‌دانستند.
رونمايي از پيوند آل سعود و منافقين

منافقين، گروه مسلحي هستند که در اواخر دهه 40 به منظور مبارزه با حکومت محمدرضا شاه پهلوي تشکيل گرديد. قبل از سال 57 اين گروه را گروهي مارکسيستي مي‌دانستند.
 به گزارش پایگاه خبری فریادگر، پس از انقلاب 57 و سقوط شاهنشاهي در ايران، منافقين با استفاده از فضاي باز پديد آمده به سرعت رشد نمود و مسعود رجوي از رهبران اوليه گروهک که از زندان آزاد شده بود به رهبري منافقين رسيد.

بنيانگذاران اين گروهک محمد حنيف نژاد، سعيد محسن و بديع زادگان که از فعالان مسلمان جبهه ملي دوم ايران بودند پس از تشکيل نهضت آزادي از فعالان آن شدند و پس از دستگيري و محکوميت رهبران نهضت آزادي چون مهدي بازرگان و يدالله سحابي، ايشان تصميم به تشکيل گروهک مخفي مسلحي گرفته و اين گروهک را پايه‌ريزي نمودند.

در شهريور 1350 در آستانه برگزاري جشن‌هاي 2500 ساله شاهنشاهي بسياري از رهبران اين گروهک قبل از انجام هيچگونه اقدام نظامي ‌مهمي، دستگير و شکنجه و اعدام شدند. در آذر همان سال رضا رضايي از اعضاي اين گروهک توانست از زندان فرار کند و تا قبل از کشته شدنش در 25 خرداد 1352 نقش مهمي‌در رهبري و سازماندهي مجدد و عمليات‌هاي نظامي‌ايفا نمود. آنها طي همين سال‌ها با چندين عمل مسلحانه موفق به شناخته شدن در جامعه ايران شدند. در دهه 1350 با مقابله شديد ساواک با نيروهاي سياسي مسلح، منافقين به شکل مخفي به راه خود ادامه دادند و بعضا از حمايت روشنفکران مذهبي مسلمان و روحانيون شيعه‌ نيز برخوردار بودند. در اين دوره از منافقين با عنوان« مارکسيست‌هاي اسلامي» نام برده مي‌شد. در سال 1354 عده‌اي از اعضا عقايد مذهبي خود را به سود مارکسيست ترک نموده و اين امر باعث انشعاب درون گروهي در اين گروهک و چندين قتل سياسي شد. که البته بخش مارکسيست منافقين بعد‌ها نام « سازمان پيکار در راه آزادي طبقه کارگر ايران » را بر خود نهادند.

پس از انقلاب 57 و سقوط شاهنشاهي در ايران، منافقين با استفاده از فضاي باز پديد آمده به سرعت رشد نمود و مسعود رجوي از رهبران اوليه اين گروهک که از زندان آزاد شده بود به رهبري منافقين رسيد. مخالفت شديد اين گروهک با خط‌مشي جمهوري اسلامي ‌به درگيري‌هاي مسلحانه در اوائل دهه 60 و دستگيري و اعدام بسياري از رهبران و اعضاي منافقين منجر شد که البته فعالان اين گروهک دليل مخالفت با جمهوري اسلامي‌ايران را اصل جمهوري خواهي دموکراتيک مي‌دانستند. پس از شروع درگيري‌ها و هلاکت رهبران اين گروهک عده زيادي از اعضا به خارج از ايران، من جمله عراق و فرانسه گريختند و در جريان جنگ ايران و عراق با حمايت صدام حسين در عراق مستقر شدند و به فعاليت عليه جمهوري اسلامي‌ايران ادامه دادند. به گفته مقامات ايران ‌اين گروهک از مستخبرين جاسوسي عراق در ايران بوده است.

اين گروهک بارها مسئولين طراز اول مملکتي را ترور نموده و اقدام به بمب‌گذاري در اماکن عمومي ‌و اخلال در امنيت اجتماعي نموده است و حتي قصد حمله نظامي‌به ايران تحت عملياتي به نام « مرصاد» را داشت.

اين گروهک با گروه‌هاي ديگري چون « جريان پيرو برنامه هويت»، « شوراي ملي مقاومت » را طراحي و تشکيل داده است و مريم رجوي، از رهبران منافقين، را به عنوان رئيس جمهوري آلترناتيو آينده ايران انتخاب کرده است. مريم رجوي، رهبر دوفاکتوري اين گروهک در غياب چند ساله مسعود رجوي، به فساد اخلاقي شهرت يافته است. در حال حاضر منافقين در بسياري از نقاط دنيا به مبارزه عليه جمهوري اسلامي‌ايران پرداخته، دائما در حال پرونده‌سازي عليه ايران در خصوص نقض حقوق بشر و يا عمليات جاسوسي براي غرب و اسراييل مي‌باشد. دولت عراق به ايشان اخطار داده تا در امور داخلي کشور عراق دخالت نکنند و طبق قانون کشور دولت قادر به پناه دادن به آنها نبوده، حضور آنها را در عراق غير قانوني اعلام نموده و دستور به خروج اعضا از عراق به ايران يا کشور ديگري داده است.

در اسناد منتشر شده رابطه عربستان با اين گروهک نيز افشا شده است.

ترور‌هاي منافقين

مجيد شريف واقفي – 16/2/1354

سيد محمد حسيني بهشتي و 72 نفر ديگر از وزرا و نمايندگان مردم در مجلس و ساير مقامات در انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي‌– 7/ تير / 1360

محمد علي رجائي و محمد جواد با هنر – 8/6/1360 به فاصله کمتر از دو ماه از کشتار جمعي هفتم تير

اسدالله لاجوردي- 1/6/1377

علي صياد شيرازي – ارديبهشت 1378

ترور‌هاي ناموفق منافقين

آيت‌الله خامنه‌اي – 6/ تير / 1360 يک روز قبل از کشتار جمعي هفتم تير 1360

به هر حال آنچه بر مي‌آيد اين است که منافقين اول به منظور ايجاد جمهوري و دموکراسي و نابودي شاهنشاهي در ايران توسط گروهي چپگرا تشکيل شد. اين گروه در انقلاب اسلامي‌سال 1979، شرکت موثري داشت. منتهي ايدئولوژي منافقين ، مخلوطي از مارکسيسم و اسلام بود که مانع از پيوستن ايشان به دولت بعد از انقلاب شد و رهبران اصلي‌اش در راه جمهوري اسلامي‌ سنگ‌اندازي زيادي کردند. اما بعد از انقلاب با غلبه افکار مارکسيستي و انشعاب درون گروهي اين گروهک و تغيير يافتن رهبران ابتدايي باعث تغيير خط‌مشي منافقين گرديد. منافقين پس از انقلاب ،تبديل به گروهکي با شاخه‌هاي نظامي ‌اختلافگرا با حکومت فعلي شدند و با تغيير مکان به عراق و پاريس به شکل نظام مندي مستقر شدند. صدام حسين ولي نعمت اصلي منافقين بود و عراق ايشان را از لحاظ پايگاه و اسلحه ساپورت مي‌کرد.

در اوايل دهه 1970 اعضاي منافقين با حمله به آمريکايي‌ها و کشتار بسياري از نظاميان و غير نظاميان آمريکايي که بر روي يک پروژه دفاعي جديد کار مي‌کردند اعتراض خود را از حمايت آمريکا از شاه به نمايش در آوردند. جالب است بدانيد در سال 1979 اعضاي منافقين خلق در اشغال سفارت آمريکا در تهران دست داشت که در آن 25 آمريکايي به مدت 444 روز به گروگان گرفته شدند. در مورد ترور‌ها و حملات اين گروهک به ايران و کشتار نظاميان و غير نظاميان ، در بيست و يکمين سالگرد انقلاب اسلامي ‌ايران (سال 2000 ) منافقين خمپاره‌هايي را به ساختمان رياست جمهوري شليک کردند که منجر به کشته شدن يک غير نظامي ‌و مجروح گشتن 5 تن ديگر شد. جالب است بدانيد مسعود رجوي سکولاري که عقايد خود را با قرآن مي‌سنجد فرقه مافيايي دارد. در پرونده سياه اين گروهک آمار بسياري از خودکشي‌ها، خودسوزي‌هاي ناچاري، مرگ‌هاي مشکوک، سر به نيست شدن‌هاي بسيار چون زندان اشرف، و ديگر سياهچال‌هاي رجوي در عراق وجود دارد. صدها عضو جدا شده از منافقين محکوم به اعدام شده اند و اين گوشه‌اي از مشکلات فرقه تروريستي رجوي است. منافقين پيش از انقلاب به منظور ديگري تشکيل شد و بعد از انقلاب تبديل به گروهکي تروريستي گشت. تقريبا دو دهه از خودکشي‌هاي اجباري در فرقه رجوي مي‌گذرد.

ترکي فيصل از مرگ سرکرده سابق منافقين سخن گفت

رييس سابق دستگاه اطلاعات عربستان با حضور در جمع منافقين در پاريس به طور غيرمستقيم، از مرگ سرکرده سابق اين گروهک نفاق خبر داد.

در ادامه اقدامات مداخله جويانه مقامات سعودي عليه جمهوري اسلامي ايران، «ترکي فيصل» در اقدامي هم صدا با گروهک تروريستي منافقين، با حضور در همايش اين گروهک، ضمن بيان اظهارات خصمانه عليه ايران اشاره اي هم به مرگ مسعود رجوي داشت. اين مقام سابق امنيتي سعودي خطاب به مريم رجوي، به طور تلويحي مرگ سرکرده سابق منافقين را تأييد کرد. مسعود رجوي از فروردين سال 1382 يعني همزمان با حمله آمريکا و هم پيمانانش به عراق تاکنون هيچ گونه حضور در مجامع عمومي نداشته و حتي تصاوير جديدي نيز از وي انتشار نيافته است. در طول اين سالها اخبار فراواني از مرگ وي به همراه 20 نفر ديگر از اعضاي اين گروهک در جريان حمله جنگنده هاي آمريکايي به اردوگاه اشرف در خلال حمله عليه صدام در سال 1382 انتشار يافت و اين درحالي است که گروهک منافقين در طول اين سال‌ها همواره تلاش کرده خبر مرگ سرکرده سابق خود را مخفي نگه دارد. تمجيد از سرکردگان اين گروهک و حضور در جمع آنها آن هم با دعوت قبلي بيانگر ارتباط نزديک اين گروهک تروريستي با مقامات عربستان سعودي است؛ چيزي که در گذشته نيز از اين گروهک تروريستي آن هنگام که به صدام پناه برده بود ؛ شاهد بوديم. با اين حال خبر مرگ مسعود رجوي تاکنون از سوي هيچ نهاد خبري تاييد نشده و يک منبع امنيتي نيز در واکنش به اين اظهارات در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاري صدا‌و‌سيما در پاريس خبر مرگ وي را تکذيب کرده است.

کد مطلب: 58108
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *