۱
يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۰
حاشیه های بازداشت پزشک معروف ادامه دارد

شهرت دردسرساز پزشک تبریزی

خبرهای ضد و نقیض درباره مرگ اعضای خانواده پزشک خوش خط تبریزی همچنان ادامه دارد.
شهرت دردسرساز پزشک تبریزی
خبرهای ضد و نقیض درباره مرگ اعضای خانواده پزشک خوش خط تبریزی همچنان ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، ماجرا از آنجا شروع شد که یک پزشک تبریزی آلبوم‌های «جان عشاق» شجریان و تصنیف «مدامم مست» از آلبوم «یاد باد» سالار عقیلی را برای بیمار تجویز کرد." این نسخه آغاز شهرت علیرضا صلحی همان پزشک معروف تبریزی است. تصویر نسخه ای که به خط خوش گوش دادن به موسیقی را به جای خوردن دارو تجویز کرده بود آنقدر در گروه های تلگرامی دست به دست شد که برای پزشک جوان شهرتی دست و پا کرد و رسانه های زیاد به سراغ او رفتند و با او راجع به این نسخه گفت و گو کردند اما بعد از این ماجرا نسخه دیگری از این پزشک جوان اوایل سال ۹۵ در رسانه ها پخش شد که در آن برای داروخانه نوشته بود: هزینه‌ دارو از بیمار گرفته نشود و با درج شماره تلفن خود عنوان کرده بود که هزینه را خود متقبل می‌شود. این اقدام هم مانند تجویز هنری او سر و صدای زیادی به پا کرد و دوباره نام صلحی را به سر زبان ها انداخت اما تنها نسخه های خیرانه و خلاقانه علت شهرت امروز علیرضا صلحی نیست. مهر ماه امسال بود که خبر عجیب و ناراحت کننده ای مبنی بر اینکه همسر و مادربزرگ پزشک معروف به علت خوردن غذای نذری مسموم فوت کردند در سایت های مختلف منتشر شد. در گزارش «ایرنا» در رابطه با این خبر آمده است که مردی ناشناس با مراجعه به درمانگاه محل فعالیت پزشک جوان، تعداد اعضای خانواده وی را جویا می شود تا به تعداد اعضای خانواده، غذای نذری توزیع کند.
بر اثر مصرف غذاهای نذری، مادربزرگ، نامزد، پدر، مادر و برادر پزشک دچار تنگی نفس و بلافاصله به بیمارستان سینای تبریز منتقل می شوند اما مادربزرگ پزشک در روز اول و همسرش نیز بعد از دو روز جان خود را از دست می دهد.
خبر درگذشت اعضای خانواده این پزشک تبریزی بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشت و ماجرا تا آنجا پیش رفت که وزیر بهداشت به پرونده ورود کرد. حسن هاشمی، وزیر بهداشت، در پیامی درگذشت همسر و مادربزرگ پزشک تبریزی را به وی تسلیت می گوید و بر پیگیری دلیل این حادثه تاکید می کند. همچنین وزیر بهداشت از دکتر صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز می خواهد به عنوان نماینده وزیر، پیگیری علت وقوع این حادثه را تا حصول نتیجه نهایی برعهده داشته باشد. از طرف دیگر ایرج حریرچی، قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت نیز به‌دنبال این حادثه، شبانه و به نمایندگی از سوی وزیر بهداشت راهی تبریز می شود و با عیادت از پدر، مادر و برادر پزشک 32 ساله ضمن همدردی با خانواده آنها می گوید: از همه بویژه رسانه‌ها می‌خواهم از هرگونه گمانی‌زنی و قضاوت‌های شتابزده در این‌باره خودداری کرده و اجازه دهند دستگاه‌های امنیتی و قضایی ابعاد اصلی این حادثه را کشف کنند.
اما رسانه های تلگرامی بیکار ننشستند و اخیرا خبر دستگیری پزشک جوان به اتهام قتل خانواده اش را منتشر کردند.
«سلامت‌آنلاین» در این باره می نویسد: «خبرهای تاییدنشده در شبکه‌های مجازی از دست‌داشتن پزشک تبریزی در مرگ خانواده‌اش حکایت دارد. یکی از دوستان دکتر صلحی نیز می‌گوید که او هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد و کارآگاهان مشغول بازجویی از وی هستند. وی می‌افزاید: کسی از انگیزه‌های او در این حادثه خبر ندارد اما تا آنجا که من می‌دانم او با همسرش اختلافی نداشت. هنوز هیچ مرجع رسمی دخالت دکتر صلحی را در این حادثه تایید نکرده اما برخی منابع آگاه و نزدیکان وی خبر بازداشتش را تایید کرده‌اند.
اما روز گذشته دادستان عمومی و انقلاب تبریز اعلام کرد: پرونده مرگ دو نفر از اعضای خانواده پزشک تبریزی در دست بررسی است و نتیجه آن از طریق تشکیلات قضایی استان اعلام می شود.
موسی خلیل اللهی در ادامه تاکید کرد که : انتشار هر گونه خبر درباره این پرونده از کانالی غیر از تشکیلات قضایی آذربایجان شرقی فاقد ارزش است.» حال باید منتظر نتیجه پرونده پزشک معروف ماند. پزشک جوانی که شهرتش برای او دردسر شده است و باعث شده شایعات زیادی پیرامون پرونده اش شکل بگیرد.
کد مطلب: 62676
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *