۰
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵
لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در آخرین شب مرحله گروهی

کدام تیمها صعود می کنند؟

رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب و چهارشنبه شب در آخرین شب مرحله گروهی پیگیری می شود. تیمهای اول و دوم هر گروه به مرحله دوم لیگ قهرمانان صعود می کنند، تیمهای سوم هر گروه، به لیگ اروپا می روند و تیمهای چهارم حذف می شوند. اما در هر گروه کدام تیمها شانس صعود دارند؟
کدام تیمها صعود می کنند؟
رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب و چهارشنبه شب در آخرین شب مرحله گروهی پیگیری می شود. تیمهای اول و دوم هر گروه به مرحله دوم لیگ قهرمانان صعود می کنند، تیمهای سوم هر گروه، به لیگ اروپا می روند و تیمهای چهارم حذف می شوند. اما در هر گروه کدام تیمها شانس صعود دارند؟ "مردم سالاری آنلاین" گروهها را به طور جداگانه بررسی کرده است:
 
🔷 بازیهای سه شنبه شب:
🔸 گروه A
بازیهای این گروه کاملا تشریفاتی است. اتلتیکومادرید و دورتموند که به ترتیب با 12 و 10 امتیاز صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرده اند، به ترتیب در زمین کلوب بروژ بلژیک و موناکو فرانسه به میدان می روند. کلوب بروژ هم با 5 امتیاز به لیگ اروپا راه یافته و موناکو هم با یک امتیاز حذف شده است.
 
🔸 گروه B
بارسلونا که با 13 امتیاز به مرحله دوم صعود کرده میزبان تاتنهام 7 امتیازی است. دیگر تیم 7 امتیازی این گروه، اینترمیلان میزبان آیندهوون هلند است که با یک امتیاز حذف شده. از بین تاتنهام و اینتر، یک تیم به مرحله دوم صعود می کند و یک تیم به لیگ اروپا می رود که اینتر شانس بیشتری دارد.
 
🔸 گروه C
بازیهای این گروه بسیار نزدیک و پیچیده است. سه تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارند و احتمال رفتن هر کدام از چهار تیم به لیگ اروپا وجود دارد. ناپولی 9 امتیازی میهمان لیورپول 6 امتیازی است که به عنوان نایب قهرمان دوره قبل، در آستانه حذف قرار گرفته است و چاره ای جز شکست دادن ناپولی ندارد. پاری سن ژرمن 8 امتیازی میهمان ستاره سرخ بلگراد است که اگر پیروز شود و لیورپول نتواند ناپولی را شکست دهد، می تواند به لیگ اروپا برود و موجب حذف لیورپول شود. اما پاری سن ژرمن در صورت پیروزی در مقابل ستاره سرخ قطعا صعود می کند و حتی در صورت تساوی هم شانس صعود دارد.
 
🔸 گروه D
صعود پورتو با 13 و شالکه با 8 امتیاز قطعی شده و رقابت برای صعود به لیگ اروپا بین گالاتاسرای 4 امتیازی و لوکوموتیو مسکو 3 امتیازی است. گالاتاسرای میزلان پورتو است و لولکوموتیو در خانه شالکه به میدان می رود.
 
🔷 بازیهای چهارشنبه شب:
🔸 گروه E
صعود بایرن مونیخ 14 امتیازی و آژاکس 11 امتیازی قطعی شده و بنفیکا هم با 4 امتیاز به لیگ اروپا رفته و آاک آتن هم که امتیازی ندارد حذف شده است. در بازیهای تشریفاتی این گروه، آژاکس برای گرفتن صدر جدول میزبان بایرن مونیخ است و بنفیکا میزبان آتنی هاست.
 
🔸گروه F
در این گروه هم رقابت فشرده است. منچسترسیتی که با 10 امتیاز صعود خود را قطعی کرده میزبان تیم 3 امتیازی هافن هایم است که در صورت پیروزی در مقابل منچسترسیتی شانس صعود به لیگ اروپا را دارد. شاختار اوکراین که 5 امتیازی است میزبان لیون فرانسه است. لیون با 7 امتیاز، برای صعود فقط یک مساوی نیاز دارد اما شاختار در صورت پیروزی می تواند صعود کند.
 
🔸 گروه G
در این گروه رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی با 12 امتیاز و آاس رم با 9 امتیاز صعود خود را به مرحله دوم قطعی کرده اند. اما زسکامسکو و ویکتوریاپلژن هر کدام با 4 امتیاز می خواهند به لیگ اروپا بروند. ویکتوریاپلژن میزبان رم است اما زسکا در زمین رئال مادرید باید بازی کند.
 
🔸 گروه H
در این گروه هم یوونتوس و منچستریونایتد به ترتیب با 12 و 10 امتیاز صعود خود را قطعی کرده اند و والنسیا هم با 5 امتیاز به لیگ اروپا صعود کرده و یانک بویز با یک امتیاز حذف شده است. تنها تغییر احتمالی صدرنشین گروه می تواند مهم باشد. یوونتوس در زمین یانگ بویز و منچستر در زمین والنسیا به میدان خواهند رفت.
 
🔻 بازیهای گروههای D و G در ساعت 21:25 به وقت تهران و سایر بازیها در ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می شود.
 
کد مطلب: 99012
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *