۰
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳

زمان جلسه بعدی دادگاه هدایتی اعلام شد

وکیل مدافع حسین هدایتی از برگزاری جلسه دادگاه موکلش در روز یکشنبه هفته آینده- ۲۵ فروردین ماه - خبر داد.
وکیل مدافع حسین هدایتی از برگزاری جلسه دادگاه موکلش در روز یکشنبه هفته آینده- ۲۵ فروردین ماه - خبر داد.
به گزارش ایسنا،سیامک مدیرخراسانی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: جلسه بعدی موکلم ۲۵ فروردین ماه برگزار می شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا جلسه هفته آینده جلسه آخر دادگاه است گفت که از این موضوع اطلاعی ندارد. 
بر اساس این گزارش، یکی از پرونده‌های پرحاشیه مطرح در قوه قضاییه، پرونده موسوم به صندوق ذخیره فرهنگیان است، که در مهر سال ۹۷ هم برای رفع نقص به دادسرا ارجاع شده است. «بانک سرمایه» بانکی است که بخش عمده‌ای از سهام آن متعلق به آموزش و پرورش بود و این تعلق، به دلیل سهامداری صندوق ذخیره فرهنگیان در بانک سرمایه است. صندوق ذخیره فرهنگیان مالک ۴۵ درصد از سهام بانک سرمایه بود. عمده تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان به اتفاقات رخ داده در بانک سرمایه مرتبط است.
یکی از چهره‌های مطرح در بانک سرمایه حسین هدایتی است که ۲۵ تیرماه سال ۹۷ به دلیل بدهی اش به این بانک بازداشت شد. اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور، ۸ اسفند ۹۷ و دومین جلسه دادگاه ۱۳ اسفند ۹۷ در شعبه سوم دادگاه ویژه اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام برگزار شد که طی آن قهرمانی نماینده دادستان تهران اعلام کرد که کیفرخواست این افراد صرفاً در خصوص اخلال بدون قصد ضربه به نظام صادر شده است.
در جلسه سوم رسیدگی به این پرونده در ۱۹ اسفندماه ۹۷، قهرمانی نماینده دادستان گفت که آقای موسوی نژاد یکی از متهمان این پرونده، برای پسر ۸ ساله خود ۲۴۲ حساب در یک روز باز کرده و پول‌ها را در یک روز جابجاکرده که دلیل بر پولشویی است.
در جلسه پنجم دادگاه در ۲۷ اسفندماه ۹۷ "حسین هدایتی" گفت: آقای تاج از من ۲ میلیون دلار پول گرفته است.
کد مطلب: 105577
برچسب ها: حسین هدایتی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *