۰
يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲

آمریکا به دنبال انهدام و خرابی مکه است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: یکی از خصوصیات استعمار غرب و آمریکا در موضوع حج انهدام و خرابی مکه مکرمه است زیرا تخریب مکه جزو منویات قطعی آنها است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: یکی از خصوصیات استعمار غرب و آمریکا در موضوع حج انهدام و خرابی مکه مکرمه است زیرا تخریب مکه جزو منویات قطعی آنها است.
به گزارش ایرنا،آیت الله سیداحمد علم الهدی روز یکشنبه در دیدار با دست اندرکاران امور حج اهل سنت خراسان در مشهد افزود: مستر همفر جاسوس انگلیسی در خاطرات خود یکی از ایده‌هایش را خراب کردن مسجدالحرام، کعبه و براندازی حج ذکر می‌کند تا مسلمانها در یک جا جمع نشوند.
وی ادامه داد: حکام مکه امروز با خدا دشمنی می‌کنند. سرسخت‌ترین دشمنان خدا در روی زمین جریان استکبار آمریکایی است و اینها حاکمان مزدور و کارگزار آمریکا شده‌اند. وقتی حرکتهای امروز حاکمان سعودی و برنامه‌های آنها را در زمان اجرای مناسک حج می‌بینیم، در جهت اجرای منویات استعمار است.

امام جمعه مشهد گفت: در زمان مراسم حج حکومت عربستان می‌خواهد در تقابل با ایران حرکتهایی را با سو استفاده از اختلاف شیعه و سنی انجام دهد لذا باید در این زمینه به خصوص نسبت به جوانان مراقب باشیم تا احساسات و عواطف آنها تحریک و ملعبه دشمن نشود.
وی افزود: عرصه بعثه رهبری در مراسم حج عرصه‌ای باز، آزاد و مجهز به همه تجهیزات علمی می باشد که اگر مشکل فکری و فرهنگی بوجود آمد در آنجا قابل حل و پیگیری است.
آیت الله علم الهدی گفت: مراسم حج پیش از هر چیز فرصت دگرگونی در وجود ما است. باید در این مراسم دگرگونی در عرصه عبودیت خدا را در خود به وجود آوریم. دست اندرکاران امور حج و مدیران کاروان‌ها نیز به نوعی همکار پیامبر (ص) شمرده می‌شوند و این همکاری با پیغمبر خیلی ارزش و اهمیت دارد.
کد مطلب: 109933
برچسب ها: علم الهدی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *