۰
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴

وکلای ردصلاحیت شده ای که قاضی شده اند

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز راجع به قضات ردصلاحیت‌شده‌ای که پروانه وکالت دریافت کرده‌اند، بیانیه‌ای منتشر کرد.
روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز راجع به قضات ردصلاحیت‌شده‌ای که پروانه وکالت دریافت کرده‌اند، بیانیه‌ای منتشر کرد.
به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:
با توجه به انتشار خبری منسوب به دو عضو محترم علی‌البدل هیات مدیره این کانون در مورد استعلام محرمانه رییس محترم قوه قضاییه از قضات ردصلاحیت‌شده‌ای که پروانه‌ وکالت اخذ نموده‌اند، شایان توجه است استعلام مزبور مطابق روال، از سوی دادستان محترم انتظامی قضات از کانون‌های وکلای دادگستری کشور صورت پذیرفته است. آن مقام محترم درخواست نمودند که آرای دادگاه‌های انتظامی قضات در مقام رسیدگی و‌ پذیرش اعتراض متقاضیان مزبور به رد آن درخواست در کانون، یا صدور پروانه در ادوار قبل کانون بر اساس رای برائت از اتهام موضوع سلب صلاحیت در دادگاه های کیفری، به آن مرجع ارسال شود که با تکمیل نامه‌های پاسخ مدیریت ادوار پیشین کانون در مورد احکام دادگاه انتظامی قضات، به استعلام مزبور پاسخ‌داده شد و علت محرمانگی آن نیز به جهت الزام قانونی مبنی بر محرمانه بودن اسامی در مورد صدور و اقدامات مربوط به آن است.
ضمنا در مورد نشان یا آرم کانون وکلای دادگستری، بدون به حاشیه رفتن آن، در قوه محترم قضاییه و سایر مراجع پیگیری خواهد شد.
در پایان تاکید می‌گردد اخبار کانون وکلا صرفا از طریق رییس و‌ یا روابط عمومی کانون وکلای دادگستری منتشر خواهد شد.
کد مطلب: 114304
برچسب ها: کانون وکلا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *