۰
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۲

جمهوری اسلامی ایران به انزوا تن نداده است

یک نماینده سابق مجلس گفت: صهیونیست‌ها و امپریالیست‌ها در صدد جدا و محدود کردن ایران از جامعه جهانی هستند.
یک نماینده سابق مجلس گفت: صهیونیست‌ها و امپریالیست‌ها در صدد جدا و محدود کردن ایران از جامعه جهانی هستند.
جعفر قادری در گفت‌و گو با ایسنا،  با بیان اینکه به طور طبیعی مسئولین جمهوری اسلامی  باید از فرصت های برون مرزی و نهادهای بین‌المللی برای پیشبرد اهداف نظام استفاده کنند، گفت: مخالفان  باید بدانند در دنیای امروز نمی توان بدون ارتباط سالم با جهان به زندگی ادامه داد.
وی با اشاره به سفر های اخیر رییس جمهور از جمله سفر وی به نیویورک ادامه داد: اصل سفر رئیس جمهور به نیویورک مثل سفرهای شهید رجایی و مقام معظم رهبری و سایرین در مقام ریاست جمهوری غیر عادی نیست؛ بلکه جمهوری اسلامی از این شرایط برای بیان سیاست‌هایش استفاده می‌کند. این در حالی است که صهیونیست‌ها وامپریالیست‌ها در صدد جدا کردن و محدود کردن ایران  از جامعه جهانی هستند. از این رو حضور تیم‌های ایرانی در اتفاقات جهانی بویژه اتفاقات سیاسی بزرگ ترین دستاورد برای مبارزه با اهداف آنان است.
این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه " جمهوری اسلامی ایران به انزوا تن نداده است" گفت: حضور ما در مجامع بین‌المللی ارتباط مستقیمی با افکار عمومی داد. هر سفر و صحبتی از سوی ما بر افکار عمومی تاثیر می‌گذارد.
وی ادامه داد: در اصل استفاده از تریبون‌های جهانی برای اقناع افکار عمومی لازم و کم‌ هزینه است.
قادری یادآور شد: دستاورد سوم در رابطه با موضوع طرح‌ها و پیشنهادات جمهوری اسلامی ایران است. روسای جمهوری و نمایندگانشان نظرات نظام را بیان می‌کنند. طبیعی است این افکار مدافعان یا منتقدانی داشته باشد. طرح مطرح شده در سازمان ملل می تواند یا حاضرین را اقناع کند یا بیرون از جلسه افکار عمومی را به سوی خود جلب کند. به طوری کلی بیان طرح‌های بین‌المللی به جهت تضارب افکار امری مهم است.
وی گفت: از سوی دیگر گفت‌و گو با جهانیان مظلومیت جمهوری اسلامی ایران را در مقابل ظلم‌هایی که عیله ایران می‌شود  نشان می‌دهد. رئیس جمهور و نظام جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تریبون‌های رسمی جهانی و با طرح موضوعاتی همچون ابتکار صلح هرمز بر استقلال و صلح‌طلبی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده و نشان دادند که آمریکا چه ظلم‌هایی در حق ملت ایران انجام داده‌ است.
کد مطلب: 115656
برچسب ها: مجلس صهیونیست
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *