۰
جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰

بهترین کشورها برای سفرهای انفرادی

رویای سفر به جهان همواره در ذهن بسیاری از مردم وجود دارد. کلیپ‌های کانال نشنال جغرافیایی و دیسکاوری دیگر کافی نیستند. با سفر به جهان میتوانید هیجان دیدن حیوانات وحشی، حومه شهرها یا همه آن چه مستند های گردشگری ماجراجویانه برخوردارند را تجربه کنید.
بهترین کشورها برای سفرهای انفرادی
رویای سفر به جهان همواره در ذهن بسیاری از مردم وجود دارد. کلیپ‌های کانال نشنال جغرافیایی و دیسکاوری دیگر کافی نیستند. با سفر به جهان میتوانید هیجان دیدن حیوانات وحشی، حومه شهرها یا همه آن چه مستند های گردشگری ماجراجویانه برخوردارند را تجربه کنید.
به گزارش چمدان، در اینجا بهترین کشورهای مقصد بر اساس معیارهای امنیتی، فرهنگ، سهولت حمل و نقل و اقامت انفرادی را معرفی می‌کنیم.
1.جزیره بالی، اندونزی
۲.اسکاتلند
چشم انداز، حیات وحش و استقبال مردم محلی، این کشور را به یک مقصد محبوب تبدیل کرده است. سفرهای خارج از جاده به توریست‌ها فرصتی برای تعامل با طبیعت، تماشای صحنه‌های حماسی، رودخانه‌ها و کمپینگ در مناطق وحشی می‌دهد.
۳. ایتالیا
ایتالیا یکی از پرطرفدارترین مقصدها با درختان زیتون، شهرهای تپه‌ای و سواحل گسترده است. غذاهای محلی را فراموش نکنید. تمام شهرهای ایتالیا همیشه پر از گردشگران در تمام طول سال هستند.
۴- ویتنام
حومه ویتنام یا شهر هانوی همان جایی است که شما باید باشید. منظره‌های پر طراوت، افراد محلی مهمان‌نواز، غذای ارزان (باید بن چا را امتحان کنید) و خدمات مقرون به صرفه. تاکسی تنها ۱۰ دلار یا کمتر در مقایسه با خدمات تاکسی‌رانی در ایالات متحده که می تواند تا ۳۰ دلار برای مسیرهای کوتاه باشد.
۵. فرانسه
نمی‌توان بدون اشاره به برج ایفل از فرانسه صحبت کرد، که در شب منظره باورنکردنی‌ به فرانسه می دهد. قبل از سفر بلیط ورود به برج و موزه ها را رزرو کنید تا در صف‌های طولانی ورودی زمان را از دست ندهید.
۶.آفریقای جنوبی
یکی از بزرگترین شهرهای آفریقای جنوبی برای دیدن، ژوهانسبورگ است. این شهر به نام شهر طلا شناخته می‌شود که قلب خرید، سرگرمی و ماجراجویی شهری است.
۷. تایلند
همه در مورد بانکوک صحبت می کنند و شهرهای دیگر مانند پوکت، چیانگ مای، پاتایا، خوی سامویی و جزیره فی فی را فراموش می کنند. یک توریست انفرادی باید ازچانگ مای بازدید کند. این شهر از جاذبه‌های باستانی بودایی است که هنوز هم دیوارهای دفاعی که در قرن ۱۳ ساخته شده است را دارد.
۸.مراکش
مراکش انواع جاذبه‌های منحصر به فرد را دقیقا همانطور که در کتاب‌های تاریخی است را ارائه می دهد. کاروان‌هایی که از چند شتر تشکیل شده‌اند و برای عبور از کویر صاحاران استفاده می شوند. هنگامی که از طریق بیابان، به عنوان یک مسافر انفرادی، سفر می‌کنید می توانید جاذبه‌های دیگر مانند ساحل مالاباتا (خانه هرکول!) در تنجیر را هم مشاهده کنید.
۹. ترکیه
ترکیه کشور کسب و کار همراه با لذت در هر راه ممکن است. در اینجا شما صدها فروشگاه خرید، موزه و بالن‌های هوای گرم (در Cappadocia) پیدا خواهید کرد. این کشور در میان امن‌ترین مقصدهای توریستی قرار دارد.
۱۰. نیوزلند
آیا شما فوردلند را دیده اید؟ این مکان مجموعه ای از کوه‌هایی است که همه در یک مکان قرار دارند. گردشگران سراسر جهان آن‌ را به عنوان مکانی برای برقراری ارتباط می دانند. نیوزیلند یک دنیای کاملا جدید است. مردم تمایزات طبقاتی خود را نادیده می‌گیرند و آزادانه معاشرت می‌کنند.
منبع: boredarticles.com
کد مطلب: 124646
برچسب ها: مراکش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *